17. مرداد 1403 - 11:25   |   کد مطلب: 28788
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فامنین به مناسبت ۱۷ مرداد در پیامی روز خبرنگار را به خبرنگاران تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» آرش مفرح‌ذات مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فامنین در پیامی فرارسیدن ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را به همه خبرنگاران، اصحاب رسانه، مطبوعات، فعالان شبکه های اجتماعی و فضای مجازی به ویژه پیام رسانان حوزه سلامت تبریک گفت.

در متن پیام دکتر مفرح به مناسبت هفدهم مرداد که با نام شهید صارمی به عنوان روز خبرنگار نام‌گذاری شده آمده است:

«خبرنگاری در زمره سخت ترین شغل های جهان بشمار می آید. خبرنگاران، منادیان حقیقت و روشنگری و مظهر شجاعت، صداقت و دوراندیشی‌اند؛ همانان که خداوند در آیه ۱ سوره قلم "نٓۚ وَٱلۡقَلَمِ وَمَا یَسطُرُونَ" بر قلم‌شان سوگند خورده است؛ خداوندی که جز به پیده‌های باعظمت سوگند نمی‌خورد. خبرنگاران حقیقت را بازتاب می‌دهند و بذر خوبی‌ها را می‌پراکنند؛ آنانی که با جهاد تبیین، حماسه‌های ایران سربلند اسلامی را روایت می‌کنند و به جامعه،  انگیزه و امید می‌بخشند.

همانان که در روزگاری نه ‌چندان دور، بیرق بیداری و آگاهی بر دوش افکندند و در نگارش خبر از خون خویش مایه گذاشتند.

خبرنگاری، حرفه و شغل نیست؛ فراتر از آن نوعی «رسالت» و گونه‌ای «هدایت» است، بطوری که خبرنگاران با ذهنی بیدار و انتشار آموزش‌ های صحیح در ارتقا سلامت جامعه نقش آفرین هستند.

قلم خبرنگار، وجدان بیدار جامعه‌ای است که علاوه بر هویت ملی با آرمان‌هایی الهی پیوند دارد.

خبرنگاران طی یکسال اخیر در اجرای همه برنامه ها و سیاست های وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان از جوانی جمعیت و ترغیب به فرزندآوری تا اجرای پویش ها و نکات پیشگیرانه در بیماری ها، همراه و همگام بوده اند که تلاش آنان به عنوان نیروی کمکی دانشگاه قابل تقدیر و تجلیل است.

اینجانب ضمن قدردانی از خدمات ارزنده خبرنگاران به ویژه در  پیام رسانی حوزه سلامت و کمک به تحقق اهداف دانشگاه علوم پزشکی استان با بزرگداشت یاد و خاطر همه راویان عظمت اسلام و ایران خاصه خبرنگاران والا مقامی که در نگارش خبر از خون خود مایه گذاشتند، روز خبرنگار را به همه اهل رسانه تبریک می‌گویم و برایشان در ادای رسالت خطیر خبری و تبیینی، توفیق روز افزون آرزو دارم.»

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار