17. مرداد 1403 - 12:04   |   کد مطلب: 28785
مدیر شبکه بهداشت و درمان فامنین از نصب و راه‌اندازی دستگاه جدید سرور مرکزی در بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار سلامت پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» آرش مفرح‌ذات ضمن تشکر و قدردانی از پیگیری‌های لازم در بهبود زیرساخت‌های بیمارستان بر افزایش کیفیت ارائه خدمات به بیماران و مراجعان تاکید کرد: امروزه در بيمارستان‌ها برای افزايش کیفیت خدمات و رضايت بیمارن ارائه بهترين و مناسب‌ترين خدمات و محيط مراقبتی نیاز است. 

مدیر بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بیان داشت: تلاش برای ارتقاء مهارت و انگیزه پرسنل بیمارستان وهماهنگی بیشتر با فعالیت‌های بخش اداری و به روزآوری ملزومات بیمارستانی برای دست‌یابی به رضایتمندی گیرندگان خدمات و  پرسنل بیمارستانی باعث بازدهی وافزایش کارآیی می‌شود.

در ادامه مدیر بیمارستان فامنین با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته درجهت خرید  دستگاه سرورجدید گفت: سرور قبلی بیمارستان به جهت گذشت چندین سال کارایی امروزی را نداشته و در راستای تامین مطالبات بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فامنین در خصوص بروز رسانی ملزومات و بهبود زیرساخت‌های بیمارستان برای افزایش کیفیت و سرعت خدمات‌رسانی به مراجعه کنندگان و بیماران خواهد بود.

محمد یوسفی بیان داشت: اخلال در سامانه‌ بیمارستان و افزایش امنیت و پایداری دیتای پرونده‌های الکترونیک سلامت بیماران EHR و پزشکی EMR، دستگاه سرورG۱۰ با کانفیگ بالا به ارزشی 4 میلیارد و 500 میلیون ریال خریداری گردید.


وی تصریح کرد: مراحل راه‌اندازی این سرور و نصب آن به صورت کامل توسط کارشناسان فناوری اطلاعات بیمارستان فامنین انجام شد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار