15. مرداد 1403 - 10:05   |   کد مطلب: 28783
فرماندهی انتظامی فامنین خبر داد:
۲۰ کيلو گرم ترياک کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان فامنین گفت: کشف ۲۰ کيلو گرم مواد مخدر ترياک، دستگيري يک قاچاقچي مواد مخدر و توقيف يک دستگاه سواري در عمليات پليس مبارزه با مواد مخدر انتظامي شهرستان فامنين و با همکاري استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» سرهنگ هادی پوررجب ضمن قدردانی از سردار زارعی جانشین انتظامی استان در جهت همکاری این عملیات و دستگیری، در تشريح اين خبر گفت: با تلاش‌های کارکنان پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فامنین با همکاری استان همدان شناسایی يک باند قاچاق و توزيع مواد مخدر از نوع ترياک در شهرستان، مشخص شد باند مورد اشاره اقدام به انتقال مواد مخدر از استان تهران به شهرستان فامنین را مي‌نمود.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین افزود: با اشراف اطلاعاتي مشخص شد باند مذکوراقدام به انتقال يک محموله سنگين را نموده و ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان روز گذشته خودرو آنها را در ورودی شهر فامنين شناسايی، متوقف و مورد بازرسی قرار دادند که موفق به کشف مقدار 20 کيلوگرم مواد مخدر ترياک در داخل خودرو شدند.

وی افزود: متهم دستگير و با تشکيل پرونده تحويل مقام قضائی و يک دستگاه خودرو سواری نيز توقيف شد.

اين مقام ارشد انتظامی در شهرستان از همکاري خوب مردم با پليس تقدير و تشکر کرد و از مردم عزيز تقاضا داشت اخبار و اطلاعات مربوط به فروشندگان مواد مخدر را از طريق سامانه 110  به پليس مبارزه با مواد مخدر و فرماندهی انتظامی شهرستان فامنین اعلام دارند.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار