آخرین اخبار

10. مرداد 1403 - 11:44   |   کد مطلب: 28780
فرماندار فامنین گفت: برای آموزش و مهارت‌آموزی نسل جوان در کشور همدلی لازم است تا اقتصاد پویا و فعالی در جامعه حاکم شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» سید روح‌الله حسینی در بازدید از مرکز فنی و حرفه‌ای و مهارت‌آموزی شهرستان فامنین ضمن تبریک هفته ملی مهارت، فنی و حرفه‌ای را یکی از ارگانهای اصلی در بحث آموزش و پرورش افراد خلاق و ماهر دانست و گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به عنوان پل ارتباطی واحد‌های تولیدی و صنعتی با آموزش، علاوه بر حرفه‌آموزی و آماده‌سازی افراد برای احراز شغل به اقتصاد شهرستان نیز کمک می‌کند.

فرماندار شهرستان در خطاب به مهارت آموزان بیان داشت: شرکت در دوره‌های مختلف باعث افزایش مهارت و کیفیت شده و در تربیت متخصص برای بازار کار و اقتصاد نسل جوان در آینده گره‌گشا می‌شود.

وی از حاضرین در آموزشگاه خواست تا دوخت چادر عربی و لباس‌های مذهبی استمرار داشته و در موضوع حجاب و پوشش در جامعه دقت نظر داشته و البسه‌هایی در عرف کشور اسلامی به بازار عرضه کنند.

فرماندار فامنین در ادامه از محل آزمون دوره آموزشی و مهارت‌آموزی سربازان بازدید به عمل آوردند و از نزدیک با مسئولین برگزاری این دوره‌ها گفتگو کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین علی غفاری در این بازدید ضمن تشکر از برگزاری دوره‌های مختلف در مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان افزود: باید آموزش‌ها به سمتی سوق پیدا کند که منجربه ایجاد اشتغال و پایداری اقتصادی برای آموزش پذیران شود و در دوخت پوشاک بخصوص برای بانوان کشور از الگوهای ایرانی اسلامی استفاده شود.

امام جمعه فامنین افزود: رشته هایی كه توسط فنی و حرفه‌ای آموزش داده می‌شود باید متناسب با نیاز بازار و كار باشد.

در پایان حجت‌الاسلام والمسلمین علی غفاری امام جمعه شهرستان، سید روح‌الله حسینی فرماندار شهرستان، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار و تعدادی از رؤسای ادارات شهرستان از نمایشگاه تولید پوشاک در مرکز فنی و حرفه‌ای به مناسبت روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای» و «هفته ملی مهارت» بازدید کردند.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار