آخرین اخبار

9. مرداد 1403 - 6:52   |   کد مطلب: 28768
رئیس شورای اسلامی شهر فامنین از آسفالت‌ریزی ۸۴ هزار متر مربع با ۱۲ هزار تن آسفالت‌ریزی تا پایان سال در معابر این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» رحیم صفری‌تبار با اشاره فعالیت‌های صورت گرفته شهرداری و شورای شهر از اوایل سال ۱۴۰۳ تا به امروز گفت: با تلاش‌ها و پیگیری شورای شهر و شهردار موفق به آسفالت‌ریزی ۲۸ هزار متر مربع از معابر شهر شده و تا شروع فصل سرما این رقم به ۸۴ هزار متر مربع با ۱۲۰۰۰ تن آسفالت‌ خواهد رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر فامنین با بیان اینکه از اوایل سال ۱۴۰۳ با مطالبه‌گری مردم نسبت به حل مشکل سگ‌های ولگرد اقدامات لازم در راستای جمع‌آوری حیوانات از معابر شهر صورت گرفته است، اظهار داشت: با فضا سازی و کاشت ۱۰۰۰ اصله درخت از نوع نارون و توت، گل و گیاه در معابر شهر توسط شهرداری و پیمانکار خوشبختانه شهر نمای مناسب‌تری به خود گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری اهالی محله‌ها و مهندسین شهرداری در جهت ترمیم و آسفالت‌ریزی معابر شهری موفق به لکه‌گیری و آسفالت چندین خیابان اصلی و فرعی از جمله تقاطع خیابان امام خمینی (ره) و خیابان شهدا، آسفالت‌ریزی خیابان لاله و لاین غربی بلوار شورا، آسفالت‌ریزی لاین جنوبی بلوار جدید شهدا و قسمتی از دورگذر غربی شهرفامنین، آسفالت‌ریزی انتهای کوچه گلبرگ و کوچه شهید جلیلی، آسفالت‌ریزی خیابان ابوذر و کوچه‌های غفاری و الغدیر دو و میلاد، مهتاب، پروانه و ... بود که اقدامات قابل توجه شمرده می‌شود.
رحیم صفری‌تبار با تاکید بر حل مشکل ۱۲ سال گذشته و تغییر کاربری زمین‌های تفکیکی واقع در انتهای خیابان الغدیر شهر (زمین‌های مرحوم بهرامی)، تصریح کرد: با مطالعه و طراحی این قسمت از شهر توسط مهندسین شهرداری این زمین‌ها با اخذ مجوز از ارگان مربوطه به بیش از ۸۰ قطعه زمین مسکونی تفکیک و وارد معبر شهری شد تا فضا برای ساخت و ساز شهروندان و حل مشکل گرانی زمین مرتفع گردد.

رئیس شورای اسلامی شهر فامنین ادامه داد: یک دستگاه کشنده تریلی ولوو اف‌هاش به ناوگان واحد عمران شهر فامنین اضافه شد که صد در صد بودجه‌ مورد نیاز این کامیون از محل اعتبارات عمرانی شهرداری در سال جاری تامین شده است.

وی با اشاره به اقدامات و زیباسازی شهر به نورپردازی بلوار شهیدان دولتی، ترمیم گل و گیاه، کاشت درخت در فضاهای سبز عنوان کرد: پیگیری جذب اعتبارات و کمک‌های مختلف از سازمان شهرداری‌ها، حل مشکل تفکیکی واقع در خیابان شهید سلیمانی، تغییر کاربری و تغییر خط پروژه در بلوار ۶۰ متری و ماماهان، توافق با مالکین املاک باقیمانده در طرح خیابان شهدا از دیگر اقدامات انجام شده شهرداری از اوایل سال بوده است.

صفری‌تبار از ساخت و ساماندهی قبور آرامستان فامنین خبر داد و اضافه کرد: پروژه جدول‌گذاری در سطح شهر و هدایت آب‌های سطحی در هنگام بارندگی با بیش از ۶۰ کیلومتر در خیابان‌های شهر و ترمیم چندین پل ورودی کوچه‌ها و اجرای چندین سرعتگاه بر اساس مصوبات شورای ترافیکی، سنگ‌فرش و پیاده‌روسازی، لایروبی چاه آب شهرداری از دیگر خدمات بود که از اوایل سال توسط شهرداری در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان انجام گردیده است.

انتهای خبر/ ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار