آخرین اخبار

9. مرداد 1403 - 7:53   |   کد مطلب: 28767
فرماندار فامنین گفت: برای نیازهای شهرستان از لحاظ آموزشی و ورزشی مصرانه و به جد در حال پیگیری هستیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» سیدروح‌الله حسینی در دیدار با رئیس نوسازی مدارس کشور و نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرستان نیازمند مجتمع شبانه‌روزی برای آموزش می‌باشد، گفت: ساختمان‌های آموزشی فرسوده در فامنین را نگران کننده دانست و برای بازسازی و مقاوم‌ کردن ساختمان‌های آموزشی قدیمی در برابر زلزله و بلایای طبیعی، به مساعدت‌های مسئولین استانی و مجمع خیرین مدرسه‌ساز اظهار امیدواری کرد.

فرماندار فامنین با اشاره به مشکلات فضای ورزش آبی در شهرستان فامنین اظهار کرد: تنها استخر شهر فامنین یک ضرورت و نیاز ورزشی برای نوجوانان و جوانان شهرستان بوده و با توجه به نیازی که نسل جوان از ورزش آبی دارند به شهرستانهای اطراف در حال تردد بوده و نگرانی را افزایش می‌دهد.

وی افزود: عدم نیازسنجی در روستاها باعث برخی مشکلات شده و نیازمند مدیریت اصولی می‌باشد که با همکاری مسئولین شهرستانی برای اوقات فراغت جوانان، حوزه ورزش و آسیب های آن موضوع قابل حل می‌باشد و نیز مصرانه و به جد مورد پیگیری قرار خواهیم داد.

در ادامه نماینده همدان و فامنین در مجلس در این جلسه گفت: نسبت به وضعیت و آمار کلی کشور فضای تحصیلی و آموزشی پایین تر بوده و با پیگیرهای که انجام می‌شود انتظار داریم سرانه تحصیلی و آموزشی در استان و شهرستان فامنین با سرانه کشور برابر شود.

عباس صوفی با اشاره به شکاف امکاناتی در شهرستان فامنین با مرکز استان و شهرستان همدان تصریح کرد: انتظار ما بیشتر از اینهاست اما لازم به ذکر است که با پیگیری مسئولین، خیرین مدرسه ساز و توجه بیشتر گام بزرگی برای رفع کم برخورداری و شکاف امکاناتی شهرستان فامنین برداشته شود.

وی با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی و پیگیری مطالبات از مسئولین استانی خاطر نشان کرد: جوانان موتور محرک هر جامعه‌ای بوده و دستگاه‌های متولی با تشکیل جلسات خوب مقوله جوانان را جدی بگیرند تا انتظارات نسل جوان پیگیری و اجرایی شود.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار