آخرین اخبار

8. مرداد 1403 - 14:02   |   کد مطلب: 28766
رئیس فنی و حرفه‌ای فامنین خبر داد:
رشد ۱۰۰ درصد مهارت‌آموزی در شهرستان
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای فامنین گفت: در سال گذشته عملکرد آموزشی مرکز فنی وحرفه‌ای شهرستان ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

محمد نگینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» با اشاره به هفته مهارت‌آموزی و فنی و حرفه‌ای اظهار داشت: ترویج مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در برای اشتغال نوجوانان و جوانان همراه با آموزش‌های مفید و مؤثر عملی در آینده، ضروری و غیرقابل انکار است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای فامنین با تاکید بر مهارت آموزی نسل جوان برای آینده شهرستان گفت: رویکرد دولت سیزدهم توجه و حمایت بر موضوع مهارت‌آموزی و اشتغال نسل جوان برای آینده کشور بود و از رئیس جمهور جدید هم انتظار می‌رود توجه ویژه بر مهارت و اشتغال جوانان داشته باشد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه کسب رتبه دوم در زمینه آموزش‌های دولتی سال ۱۴۰۲ در سطح استان برای شهرستان فامنین بود، تصریح کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، یعنی آشنا کردن و اشتغال نیروی کار جوان با دنیای کار و مسئله درآمد بوده و آموزش به عنوان رکن بهره‌وری در عرصه و میدان زندگی و برنامه‌ریزی برای اشتغال نسل جوان، جامعه سالم در انتظار کشور خواهد بود.

به دنبال توسعه مهارت‌آموزی در راستای توسعه کارآفرینی و اشتغال پایدار و ایجاد فرصت‌های شغلی در شهرستان هستیم که باید فرهنگ مهارت‌آموزی در جامعه ترویج یابد و این فرهنگ جایگزین مدرک‌گرایی شود تا جوان بیکار در شهرستان‌ نباشد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای فامنین با تأکید بر اهمیت مهارت‌آموزی و تبدیل شدن به فرهنگ در نسل جدید، ادامه داد: نسل جوان سرمایه‌ کشور بوده و با آموزش و پرورش می‌توانند در محیط عملی کار توانایی خود در اداره خانواده و معیشت سهم بسزایی داشته و اقتصاد جامعه را ترقی بخشند.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار