آخرین اخبار

7. مرداد 1403 - 10:51   |   کد مطلب: 28764
بسیجیان شهرستان ناحیه فامنین در قالب اردوی راهیان نور با بدرقه مسئولان سپاه شهرستان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» با همّت معاونت اردویی و فرهنگی ناحیه بسیج مقاومت فامنین، کاروان راهیان نور با حضور ۹۵ نفر از بسیجیان پایگاه‌های مقاومت شهرستان در سفری دو روزه به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در غرب کشور به شهرستان‌های سنندج، مریوان و بانه اعزام شدند.

پس از قرائت قرآن و ادای احترام به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس، تعدادی از فرماندهان پایگاههای مقاومت و بسیجیان شهرستان فامنین در قالب دو دستگاه اتوبوس امروز مورخ ۷ مرداد ماه لغایت ۹ مرداد ماه به مدت دو روز با بدرقه مسئولان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در غرب کشور اعزام شدند.

در این مراسم، هادی ربانی فرمانده سپاه ناحیه فامنین و محمدعلی فضل‌الهی معاون اداری پشتیبانی ناحیه فامنین برای بدرقه زائران مناطق عملیاتی غرب کشور حضور داشتند.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین در سخنانی اظهار داشت: اردوهای راهیان‌نور غرب کشور ظرفیتی بسیار ارزشمند برای ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری بوده و یادآور رشادت‌های ملت ایران در جنگ تحمیلی عراق است.

هادی ربانی با اشاره به ضرورت ترویج روحیه ایثارگری، جهاد و خدمت‌رسانی به مردم گفت: راهیان نور و یادواره‌های شهدا که در شهرستان برگزار می‌شود از مهم‌ترین برنامه‌ها برای یادآوری ارزش‌های جهاد و ایثار و شهادت غيور مردان به نسل جوان است.

وی بیان کرد: ان‌شاءالله بتوانیم با این اعزام در ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت موثر باشیم و راه امام و شهدا را ادامه بدهیم.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار