آخرین اخبار

2. مرداد 1403 - 10:33   |   کد مطلب: 28744
مدیر شبکه بهداشت و درمان فامنین با اشاره به بیانات رهبری در خصوص جوانی جمعیت و ازدیاد نسل گفت: خانواده‌ها تلاش برای افزایش نسل، جوانی جمعیت و نیروی انسانی کشور را جدی بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای فامنین آرش مفرح‌ذات در  نشست و هم‌اندیشی با حجت‌الاسلام و المسلمین عل غفاری در دفتر امام جمعه با موضوع بررسی مسائل و رفع مشکلات جوانی جمعیت در شهرستان تبادل نظر کردند.

مدیر شبکه بهداشت درمان فامنین در این دیدار ضمن اشاره به راه‌کارهای افزایش فرزندآوری در جامعه و شهرستان افزود: مسئله جمعیتی امروز به عنوان یکی از مهمترین موضوعات کشور به شمار می‌آید و ما باید با برنامه‌ریزی صحیح و درست گام‌های موثری در این زمینه برداریم.

وی همچنین به شاخص‌های مهم دیگری در زمینه افزایش جمعیت و فرزندآوری اشاره کرد و بیان داشت: با همکاری و تلاش جهادی سایر ارگان‌ها، باید این معیارها را به لحاظ کمیتی و کیفیتی مورد بررسی و ارتقاء ببخشیم تا شاهد رشد و ازیاد جمعیت در شهرستان و کشور باشیم.

آرش مفرح‌ذات ادامه داد: موارد مطرح شده پیرامون فرهنگ سازی، ایجاد تحول در نگرش و ذهنیت عموم مردم برای جوانی جمعیت و همچنین ازدواج آسان و بهنگام، کاهش سقط عمدی جنین با همکاری کلیه ادارات شهرستان  گام بلندی در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری است.

 

 در این دیدار امام جمعه شهرستان با تکیه بر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جوانی جمعیت که فرمودند تلاش برای افزایش نسل و جوان شدن نیروی انسانی کشور و حمایت از خانواده یک سیاست حیاتی برای آینده‌ بلندمدت کشور عزیز ما است، خاطرنشان کرد: طبق مطالعات انجام شده در کشور با موضوع سیاست جوانی جمعیت می‌توان با پشت سرگذاشتن همه‌ مشکلات و آسیب‌ها حرکت پیش‌رونده را تدارک دید و کشور را از آینده‌ پیری جمعیت نجات داد.

 

در پایان این دیدار محل دفتر امام جمعه شهرستان با موضوعاتی از قبیل برنامه جوانی جمعیت و ارائه راه و کار در خصوص فرزندآوری، کاهش سقط جنین عمدی، باحضور آرش مفرح ذات مدیر شبکه بهداشت ودرمان، مهدی مرادی سرپرست مرکز بهداشت، خانم خلیلی مسئول گسترش برگزار شد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار