آخرین اخبار

24. تير 1403 - 12:28   |   کد مطلب: 28673
سرپرست مرکز بهداشت فامنین تاکید کرد:
تعامل بیشتر مدیران مدارس با کارشناسان بهداشتی شهرستان
سرپرست مرکز بهداشت فامنین بر تعامل هر چه بیشتر بین مدیران مدارس و کارشناسان بهداشتی در هنگام بازدید از مدارس تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» مهدی مرادی در جلسه هماهنگی جهت ارتقا سطح سلامت دانش‌آموزان در شهرستان فامنین بر تعامل هر چه بیشتر بین مدیران مدارس و کارشناسان بهداشتی در هنگام بازدید از مدارس تاکید کرد.

 سرپرست مرکز بهداشت فامنین در خصوص نحوه اخذ کارت تندرستی توسط متصدیان خدمات، شرایط استاندارد بوفه‌های مدارس و عدم توزیع کالاهای آسیب‌رسان در بوفه‌ها نکاتی رامتذکر شد و رعایت اصول بهداشتی را در مدارس از مدیران و متصدیان خواستار شد.

 مسئول بهداشت مدارس اظهار داشت: اهمیت انجام مراقبت‌های بهداشتی و پزشکی برای دانش آموزان از پایه اول تا پایه هفتم و دهم متوسطه از اهمیت بالایی برخوردار است و به جهت انجام صحیح برنامه مکمل‌یاری برای سال تحصیلی آینده مطالبی متذکر شد.

هاجر کریمی ضمن تاکید بر بهداشت مدارس از مدیران خواست قبل از ثبت‌نام دانش‌آموزان گروه هدف آنها را جهت دریافت خدمات بهداشتی و پزشکی به خانه‌های بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت ارجاع دهند.

در ادامه وحید بهرامی کارشناس بیماریها در خصوص معرفی مربی از سوی مدیران مدارس به مرکز بهداشت جهت آموزش رویکرد نوین HIV اشاره کرد و مقرر شد: ۷۰ درصد دانش آموزان متوسطه در سال تحصیلی جدید زیر نظر مربیان معرفی شده به اداره آموزش و پرورش شهرستان تحت آموزش بیماری ایدز قرار گیرند.

در جلسه توجیهی کریمی مسئول واحد برنامه سلامت جوانان، نوجوانان و بهداشت مدارس، بهرامی کارشناس بیماری‌های واگیر، معاون اداره آموزش و پرورش در سمینار مدیران متوسطه اول و دوم شهرستان حضور داشتند.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار