آخرین اخبار

24. تير 1403 - 11:51   |   کد مطلب: 28671
مدیرکل ثبت احوال همدان گفت: آمار طلاق در این استان بهار سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱.۵ درصد کاهش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» به نقل از ایرنا، بابک بختیاری اظهار کرد: ۸۷۹ واقعه طلاق فصل بهار سال گذشته ثبت شده که این آمار در سه ماهه نخست امسال به ۸۶۶ واقعه کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: همچنین ۲ هزار و ۸۹۲ زوج بهار امسال راهی خانه بخت شدند که نسبت به زمان مشابه سال گذشته که سه هزار و ۱۳۶ واقعه ازدواج ثبت شده ۷.۸ درصد کاهش را نشان می دهد.

مدیرکل ثبت احوال استان همدان اظهار کرد: به طور متوسط در هر شبانه روز ۳۱ مورد ازدواج و ۹ مورد طلاق در این استان ثبت شده است.

وی همچنین گفت: پنج هزار و ۱۶ نوزاد از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد ماه در این استان متولد شدند که آمار تولد ۲۶۸ نفر معادل ۵.۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

بختیاری اضافه کرد: سه هزار و ۴۱۱ ولادت در مناطق شهری و یک هزار و ۶۰۵ ولادت در مناطق روستایی ثبت شده که در مناطق شهری ۶.۹ درصد افزایش و در مناطق روستایی ۹ دهم درصد کاهش را نشان می دهد.

وی افزود: به طور متوسط ماهانه یک هزار و ۶۷۲ نوزاد، در هر شبانه روز ۵۴ نوزاد و هر ساعت ۲ نوزاد در استان همدان به دنیا آمدند.

عناوین بهار ۱۴۰۲ بهار ۱۴۰۳ درصد تغییرات
موالید ۵۲۸۴ ۵۰۱۶ ۵.۱ -
فوت ۲۷۵۲ ۲۸۳۰ ۲.۸
ازدواج ۳۱۳۶ ۲۸۹۲ ۷.۸ -
طلاق ۸۷۹ ۸۶۶ ۱.۵-
شناسنامه مکانیزه ۱۸۵۳۶ ۲۲۳۹۶ ۲۰.۸

مدیرکل ثبت احوال استان همدان خاطرنشان کرد: ۱۰۴ مورد ۲ قلوزایی، ۶ مورد سه قلو زایی ثبت شده که ۲.۱ درصد موالید مربوط به دوقلوزایی است.

بختیاری گفت: آمار وفات استان همدان در سه ماه سال جاری ۲ هزار و ۸۳۰ مورد است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۸ نفر معادل ۲.۸ درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: یک هزار و ۸۵۳ واقعه فوت ثبت شده مربوط به مناطق شهری و ۹۹۷ نفر مربوط به مناطق روستایی است و میزان متوفیان در مناطق شهری ۵.۴ درصد افزایش و در مناطق روستایی ۱.۷ درصد کاهش یافته است.

مدیرکل ثبت احوال استان همدان افزود: به طور متوسط ماهانه ۹۴۳ فوت و در هر شبانه روز ۲۰ فوت و هر ساعت یک فوت در این استان به ثبت رسیده است.

بختیاری اظهارکرد: سه ماهه اول امسال ۲۲ هزار و ۳۹۶ شناسنامه مکانیزه صادر شد این در حالیست که این رقم در زمان مشابه سال گذشته ۱۸ هزار و ۵۳۶ مورد بود که ۲۰.۸ درصد افزایش داشته است.

انتهای خبر/.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار