آخرین اخبار

23. تير 1403 - 12:03   |   کد مطلب: 28663
مدیر کل اداره پست استان همدان خواستار شد:
استاندارد سازی و آمادگی سرشماری سال ۱۴۰۵
محمد نعیمی گفت: سرشماری سال ۱۴۰۵ طرح نصب پلاک آبی در معابر، اماکن شهری و روستایی در راستای استاندارد سازی و اساس سرشماری مذکور خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» سید روح‌الله حسینی فرماندار شهرستان ضمن تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته در اداره پست شهرستان گفت: اداره پست یکی از ادارات شهرستان که به صورت منظم کارهای خود را پیش می برد و پست می تواند در راستای خدمت به مردم و تعامل با ادارات و نهادها خدمات مناسب را به مردم عزیز شهرستان ارائه دهد و نقش مهمی را در کاهش تردد و هزینه‌های همشهریان ایفا نماید.

فرماندار فامنین در این دیدار افزود: رسالت اداره پست از اهمیت بالایی در تحولات اقتصادی، صنعتی و حتی فرهنگی برخوردار است که با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی، تسلط خود را به اثبات رسانده است.

وی امانت داری را از صفات نیکوی کارکنان این نهاد برشمرد و افزود: مردم به واسطه امانت داری و حفاظت از مرسولات مختلف به پست اعتماد بالایی دارند و این سرمایه شرکت پست می‌باشد.

در ابتدای این ديدار محمد نعیمی ضمن تشکر از حمایت های فرماندار محترم از اداره پست شهرستان به بیان مطالبی درخصوص اهمیت این  پرداخت و بیان داشت: فرآیند تخصیص و نصب پلاک آبی در معابر و اماکن شهری و روستایی توسط شهرداری و دهیاری‌ها منظم صورت گیرد.

مدیرکل پست استان همدان افزود: با توجه به این که در سرشماری سال ۱۴۰۵ طرح نصب پلاک آبی در معابر و اماکن شهری و روستایی در راستای استاندارد سازی و اساس سرشماری مذکور خواهد بود خواستار همکاری ویژه مسئولین شهرستان در این خصوص شد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار