22. تير 1403 - 19:21   |   کد مطلب: 28661
امام جمعه فامنین گفت: مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری بار دیگر خلق حماسه کرده و دشمن را ناامید و مأیوس کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی_سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«عصرهمدان» حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی غفاری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر فامنین گفت: راه نجات انسان در روزهای بحرانی رعایت تقوا می‌باشد و حق و باطل را زمانی انسان می‌تواند تشخیص دهد که بتواند تقوا را در رأس کارش قرار دهد.

امام جمعه فامنین افزود: انتخاباتی که در کشور با حضور حداکثری مردم برگزار شد خلق حماسه‌ای دیگر توسط مردم پیروز و همیشه در صحنه ایران بود و نشان داد پیروز میدان این مردم بصیر و زمان شناس هستند.

وی افزود: انتخابات چهاردهم تجلی دوباره مردن سالاری دینی بود و این باعث شد تا دشمنان بار دیگر مأیوس و ناامید شده و مردم سیلی محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان بزنند.

امام جمعه فامنین بیان داشت: دکتر پزشکیان رئیس جمهور منتخب از این به بعد رئیس جمهور ۸۵ میلیون مردم ایران است و آرزوی موفقیت برای ایشان داریم و امیدواریم منویات رهبر عزیزمان را در رأس کار خود قرار داده و آنهایی که دلسوز به نظام هستند از ظرفیت این عزیز بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: مأموریت اساسی دولت چهاردهم که در بیانات رهبر معظم انقلاب به آن تأکید شده است، یکی از این موارد احیای اعتماد و امید مردم می‌باشد چون اعتماد مردم بزرگترین سرمایه دولت بوده و راهکار آن صادق بودن بین حرف و عمل مسئولین می‌باشد.

امام جمعه فامنین افزود: امید بزرگترین قوه محرکه انسان است و هر انسان با امید زنده است و شعار ما می‌توانیم باید در عمل و روحیه ما، کشور و دولت موج بزند چون اگر دشمن احساس ضعف در ما ببینند قطعاً قدم بر می‌دارد.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین غفاری ادامه داد: نا امیدی دست‌های فعال را سست و زانوهای استوار را به لرزه در می‌آورد و نباید خود تحقیر و دست پایین بگیریم که جلوی پیشرفت را می‌گیرد.

وی به مناسبت دهه محرم و در پیش بودن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در هفته جاری اشاره نمود و گفت: شِمر برای حضرت ابوالفضل(ع) امان نامه آورد اما، امان نامه زانوان حضرت را سُست نکرد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار