21. تير 1403 - 11:18   |   کد مطلب: 28658
فرماندار فامنین خبر داد: در دولت سیزدهم‌ بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال جهت بهسازی معابر و آسفالت ریزی روستاهای شهرستان فامنین هزینه شد و در مسیر پیشرفت و رشد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» سید روح‌الله حسینی در جلسه بررسی مشکلات شهرستان ضمن تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین ( ع )افزود: در دولت سیزدهم با همت مدیران استانی و حمایت‌های استاندار اتفاقات خوبی در شهرستان فامنین افتاده است.

فرماندار فامنین با اشاره به تعدادی از فعالیت‌های انجام شده در شهرستان، بیان داشت: در سال گذشته در ۲۳ روستای شهرستان بالای ۲۴ میلیارد تومان در بحث بهسازی و آسفالت ریزی معابر فعالیت عمرانی انجام شده است.

وی اظهار داشت: در حوزه بهداشت و درمان، اشتغال، برق و حل مشکلات شهروندان مدیران ما سربلند هستند و کارهای خوبی انجام شده است.

حسینی خاطرنشان کرد: در شهرستان کار زمین مانده نیز زیاد بوده و با وحدت بین همه مسئولین شهرستان مشکلات با سرعت بیشتری پیگیری خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان به برخی مشکلات موجود در شهرستان اشاره کرد و گفت: یکی از این مشکلات فراهم نبودن زیر ساخت‌های مورد نیاز در شهرستان، عدم حضور برخی ادارات و یا نمایندگی بودن برخی ادارات، وضعیت آب شرب در شهرستان و اینکه به ۲۸ روستای شهرستان با تانکر آبرسانی می‌شود، که نیاز به تصمیم قاطع و جدی در این خصوص وجود دارد.

حسینی اظهار داشت: در سال گذشته اعتبار قابل توجهی به حوزه آب اختصاص یافت و امیدواریم امسال نیز موضوع رفع تنش آبی شهرستان در اولویت باشد‌.

وی درباره نقاط حادثه خیز سطح شهرستان بیان داشت: احداث رمپ ورود و خروج به آزادراه کربلا، تکمیل پل ۱۲۳، ورودی نگارخاتون و فیض آباد می‌باشد.

فرماندار شهرستان فامنین همچنین به تکمیل ایستگاه قطار شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: یکی دیگر از درخواست‌های مردم شهرستان تکمیل پروژه ایستگاه قطار که با یاری مسئولین استانی به ثمر خواهد رسید.

فرماندار فامنین تصریح کرد: دهیاران به عنوان سرپنجه‌های شبکه مدیریتی دولت و سربازان گمنام خدمت به خلق خدا در حال فعالیت در روستاها هستند.

در ادامه این جلسه مهندس صوفی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی به بیان مطالبی در‌خصوص فعالیت‌های صورت گرفته جهت رفع مشکلات شهرستان اشاره کرد و همچنین رئیس‌ شورای شهر فامنین، مدیر جهاد کشاورزی، رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان و نیز برخی از
رؤسای ادارات شهرستان به بیان مطالبی درخصوص شهرستان پرداختند.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار