آخرین اخبار

16. تير 1403 - 9:11   |   کد مطلب: 28641
افزایش مشارکت مردم ولایت‌مدار شهرستان فامنین در انتخابات دور دوم ریاست‌جمهوری و برای آینده کشور ایران اسلامی به پای صندوق‌های رأی‌گیری آمدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» طبق آمارهای منتشر شده در شهرستان دور اول انتخابات با ۱۵۰۰۰ نفر افراد شرکت کننده در انتخابات حدود ۵۰ درصد افراد واجد شرایط پای صندوق‌های رأی‌گیری حاضر شدند. نتایج دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری شهرستان فامنین نشان از افزایش مشارکت بوده و حدود ۱۹۰۴۱ در پای صندوق‌های رأی‌گیری حضور پیدا کردند که بیش از ۶۰ درصد گزارش شده است. مردم شهرستان فامنین بار دیگر حماسه‌ای را با مشارکت حداکثری مردم ولایت‌مدار در انتخابات دور دوم ریاست‌جمهوری و انتخاب رئیس جمهور برای آینده کشور ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی‌گیری خلق کردند.

دور اول انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان فامنین، سعید جلیلی در این مرحله ۳۵۶ هزار و ۵۴۷ رای  و مسعود پزشکیان نیز ۳۳۹ هزار و ۳۸۷ هزار رای کسب کرد که مشارکت نزدیک به ۵۰ درصد گزارش شد.

ولی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان فامنین، آقای دکتر سعید جلیلی ۹۳۹۶ رأی آقای دکتر مسعود پزشکیان ۹۲۶۰ رأی که روند افزایشی را گویاست و نشان از مشارکت بیشتر مردم شهرستان می‌باشد و تقریبا مشارکت شهرستان فامنین بیش از ۶۰ درصد گزارش شده است.

مشارکت دور اول انتخابات ریاست جمهوری در این استان ۳۹ درصد بود، آرای جلیلی در انتخابات دور اول ریاست جمهوری در استان همدان ۲۶۶ هزار و ۸۷۵ رای و آرای سعید جلیلی نیز ۱۹۹ هزار و ۴۶۶ رای بود.

دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم پانزدهم تیرماه امسال برگزار شد در شهرستان همدان مجموع آرای ماخوذه در دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری در استان همدان ۶۹۵ هزار و ۹۳۴ رای بوده است که ۴۸ درصد واجدین شرایط در انتخابات شرکت کردند.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار