آخرین اخبار

13. تير 1403 - 10:03   |   کد مطلب: 28633
امام جمعه فامنین در پاسخ اهانت مسعود پزشکیان نامزد دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری به شهید آیت‌الله رئیسی و سردار دل‌ها گفت: این دو عزیز خدمات شایانی را به جهان اسلام و کشور ایران ارائه کردند و با فدا‌کاری و ایثار جان خودشان را فدای ملت کردند.

حجت‌الاسلام و المسلیمن علی غفاری در گفتگو با خبرنگار «آوای فامنین» در پاسخ به اهانت نامزد انتخاباتی به سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی و شهید آیت‌الله رئیسی افزود: شهید حاج‌قاسم سلیمانی در وحدت آفرینی بین مذهب‌های شیعه و سنی ابتکار عمل قوی داشت و مقابل داعش با تمام وجود و توان ایستادگی کرد.

امام جمعه فامنین با اشاره به مناظره دیشب بین دو نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری خاطر نشان کرد: برای رسیدن به منصب دنیوی و میز ریاست از اهانت و گزافه‌گویی نسبت به کسانی که در جبهه حق و خدمت‌رسانی به مردم خالصانه جان خود را تقدیم کردند، پرهیز کنید و برای اقتدار کشور و نظام جمهوری اسلامی تلاش و صداقت را سرلوحه کارتان قرار دهید.

وی اظهار داشت: مردم فهیم ایران همیشه در صحنه حضور داشته و همیشه قدردان کسانی هستند که خالصانه به این خاک و ملت ایران خدمت کرده‌اند و قدرت تشخیص حق و باطل را دارند، شهید سردار حاج قاسم سلیمانی از فرماندهان برجسته مقاومت در جبهه حق علیه باطل بودند و همچنین شهید رئیسی توانست با هماهنگی بین میدان و دیپلماسی عزت و اقتدار را به کشور بازگرداند.

حجت‌الاسلام و المسلیمن علی غفاری با بیان اینکه سردار حاج‌قاسم سلیمانی از قهرمانان ثبت شده نه تنها درتاریخ کشور ایران بلکه در کشورهای اسلامی منطقه می‌باشد و اهانت به قهرمانان ملت ما بی پاسخ نخواهد ماند. لذا نامزد انتخاباتی ریاست‌جمهوری او را موی دماغ آمریکا خطاب قرار داد و با این سخن ذات پنهان خویش را آشکار کرد و قطعاً این عمل نسنجیده بر تصمیم‌گیری و انتخاب فرد اصلح تاثیر خواهد داشت.

وی در پایان تصریح کرد: مسیری که شهید ِآیت‌الله رئیسی برای خدمت به مردم و کشور روشن ساخت شاخصی برای انتخاب فرد اصلح برای نشستن بر منصب ریاست‌جمهوری و اداره امور کشور ایران اسلامی می‌باشد.

انتهای خبر/ ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار