آخرین اخبار

13. تير 1403 - 12:19   |   کد مطلب: 28631
طی مراسمی امروز صبح در پارک ملت فامنین افتتاحيه طرح ملى ورزش و مردم شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» به همت هیئت‌های ورزش همگاني شهرستان فامنين و همكاری بسيج ورزشكاران، صبح امروز افتتاحيه طرح ملی ورزش و مردم با حضور بيش از ٣٠٠ نفر از بانوان شهر فامنين، ماماهان و روستاهای بخش مرکزی شهرستان در پارك ملت فامنين برگزار شد.

معاون سیاسی_‌امنیتی فرمانداری فامنین در خلال طرح ورزش همگانی ضمن تشكر از زحمات مربيان و ورزشكاران در نقش آفرینی جامعه ورزشی قدردانی کرد و از هیئت‌های ورزشی جهت مشاركت حداكثرى در انتخابات خواستار شد و با حضور پر شور و با شکوه پانزده تیرماه امسال روز انتخابات در پای صندوق‌های رأی‌گیری الگوی برای ورزش دوستان باشند.

ورزش همگانی ورزشی است حتی در زمانی کوتاه با توجه به امکانات و شرایط موجود افراد برای تأمین سلامتی، ایجاد نشاط، شادابی و کیفیت زندگی مردم تشکیل و بر توسعه فعالیت بدنی در اوقات فراغت در روزمرگی تاکید شده است.

در اين برنامه هادی ربانى فرمانده سپاه ناحیه شهرستان فامنین، یاسر نظام‌اسلامى معاون سياسي_امنيتي فرماندار، حمید رستمى معاون برنامه‌ریزی_عمرانی فرمانداری، رحيم صفری‌تبار رئيس شوراي اسلامى‌شهر، حامد عباس‌رحيم سرپرست شهرداری و مسئولین هيئت‌های ورزش همگانی نيز حضور داشتند.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار