آخرین اخبار

13. تير 1403 - 16:03   |   کد مطلب: 28627
امام جمعه رزن گفت: پانزده تیرماه حضور در پای صندوق‌های رأی‌گیری برای رقم زدن حماسه دیگری از انتخابات مقتدر برای کشور اسلامی است، شرکت در انتخابات، رای به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر منصوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» با توجه به برگزاری دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری در پانزده تیرماه امسال گفت: مشارکت در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری حماسه‌ دیگری از حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی‌گیری و انتخاب فردی اصلح برای اداره کشور در آینده است.

امام جمعه شهرستان رزن با تکیه بر فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی که فرمودند؛ مشارکت در انتخابات مهم و انتخاب فرد انقلابی ملاک‌ است، بیان داشت: حضور در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری بار دیگر ضربه محکم بر دهان یاوه گویان و دشمنان اسلام است.

وی اظهارداشت: حضور گسترده در انتخابات اقتدار جمهوری اسلامی و انقلاب است، مشارکت حداکثری باعث تقویت نظام جمهوری اسلامی شده و نشان هویت ملی و مردمی برای دشمنان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین منصوری با تکیه بر فرمایشات رهبر انقلاب که فرمودند؛ حضور مردم در پای صندوق‌های رأی‌ به معنای واقعی کلمه اقتداراست و اعتبار هر کشور با انتخابات سنجیده می‌شود، ادامه داد: انتخاب فردی اصلح برای نشستن روی صندلی ریاست‌جمهوری و اداره کشور وظیفه ملی مردم ایران اسلامی است.

امام جمعه رزن عنوان‌ کرد: ملاک‌ انتخاب فرد اصلح و انقلابی این است که: توانا و پرکار بوده، استکبار‌ستیز و ولایت‌مدار باشد و برای آینده کشور و جامعه برنامه مدون داشته باشد.

لازم به ذکر است برای زمامداری ایران اسلامی باید یک فردی انتخاب شود که با شناخت جریان‌های غرب‌گرا در داخل کشور مبارزه و از ایجاد یک دولت ضعیف و ناکارآمد در زیر سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی خودداری کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر منصوری با توجه به شاخص‌های شهید آیت‌الله رئیسی و کارگزاران وی که در خط امام و رهبری انتخاب شده بودند تا در افکار عمومی  مسیر درستی را طی کنند، خاطرنشان کرد: ملت فهمیم کشور ایران با بصیرت تمام در انتخاب فردی دلسوز برای ادامه راه شهیدان انقلاب و شهدای خدمت تلاش خواهند کرد.

 

انتهای خبر/ ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار