آخرین اخبار

12. تير 1403 - 11:47   |   کد مطلب: 28626
امام جمعه فامنین گفت: حضور حداکثری و پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی‌گیری نشان از پشتوانه مردمی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی‌ است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی غفاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی_سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین»گفت: برگزاری باشکوه دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: برادران و خواهران عزیز همانطور که مستحضر هستید سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی عزیز کشور مقتدر ایران اسلامی را به عنوان حرم تعبیر کردند و این یک تعبیر زیبایی بود که سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی عزیز در مورد ایران اسلامی داشتند و همه ما باید از این حرم دفاع کنیم.

امام جمعه فامنین با اشاره به سخنان سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی که ما بزرگان زیادی را تقدیم این نظام مقدس کردیم و همانطور سردار دلها فرمودند؛ که برای حفظ این حرم و ارزش‌های آن، در هشت سال دفاع مقدس شهدای بزرگی جان خودشان را برای حفظ خاک این حرم تقدیم کردن و خیلی خون دل‌ها خورده شده است تا این نظام مقتدر و ارزش‌های آن حفظ شود.

وی ادامه داد: در عرصه‌های مختلف، شهدای مدافعان حرم، شهدای سلامت، شهدای مدافع امنیت جان خودشان را برای حفظ امنیت و خاک این سرزمین فدا کردند و این روزها یکی از عرصه‌های سرنوشت‌ساز برای حفظ حرمت حرم و خاک مقدس عرصه انتخابات می‌یاشد پس برای حفظ ارزش‌های کشورمان با حضور در پای صندوق‌های رای حماسه دیگری را خلق کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی غفاری تصریح کرد: در مرحله اول حضور حداکثری مردم مسئله مهمی می‌باشد و در مرحله دوم انتخاب فرد اصلح می‌تواند مسیر شهید آیت‌الله رئیسی را ادامه دار کند و لذا با حضور حداکثری مردم به حول قوه الهی و با انتخاب فرد استکبار ستیز که توجهش به نخبگان و دغدغه‌های مردم و جوانان است و نگاه ویژه‌ای به جوانان و آینده سازان کشورمان داشته باشد قطعاً می توانیم شاهد پیشرفت کشور باشیم.

وی در پایان عنوان کرد: قطعاً عمل‌‌صالح شما مردم عزیز دشمنان را به غیظ و غضب گرفتار خواهد کرد و این قدم‌های شما با حضور در پای صندوق‌های رأی‌گیری عمل‌صالح است و خداوند هم هیچ موقع اجر صالحین را ضایع نخواهد کرد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار