آخرین اخبار

29. خرداد 1403 - 19:12   |   کد مطلب: 28596
نماینده مردم ملایر در مجلس:
قالیباف تحول گرا و خستگی‌ناپذیر است
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری فردی تحول گرا و خستگی ناپذیر و با سابقه و توان اجرایی بالاست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه شامگاه سه شنبه در مراسم افتتاحیه ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در همدان بیان کرد: قالیباف در دوره فرماندهی انتظامی با تاسی از فرمایش مقام معظم رهبری در ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین کارکنان خود، این مهم را عملیاتی کرد.

وی با بیان اینکه قالیباف در توسعه کمی و کیفی حوزه های مسوولیتی خود نقش بی بدیل داشت، ادامه داد: محمدباقر قالیباف را در کشور همه می شناسند و اخلاص و جهادی بودن جزو خصائص وی است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در چرایی "رای به قالیباف" اظهار کرد: قالیباف شخصی با روحیه جهادی ، پرکار و شجاع است که زندگی خود و خانواده اش را وقف کشور کرده است.

نوبت دیگران است که به نفع قالیباف کنار بروند/ اتفاقات خوبی خواهد افتاد

آزادی خواه با بیان اینکه قالیباف هیچ وقت خودنمایی و ریاکاری نکرده است، خاطرنشان کرد: قالیباف در رقابت‌های سال ۱۳۹۶ به نفع آیت الله رئیسی کنار کشید و حالا نوبت دیگران است که به نفع فرد اصلح کنار بروند و امروز متتظر هستیم تا ببینیم بقیه چه کار می کنند.

وی در ادامه اختلاف بین خودی‌ها را متحیر کننده خواند و در عین حال گفت: با جلسات متعددی که با نامزدها بوده اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

همچنین در این مراسم سیدمسعود نبوی در همدان احمد فارسی در ملایر، یاسر نصرتی در نهاوند، محسن ترکاشوند در تویسرکان و حسن کرمی پایدار به عنوان مسئول ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف حکم خود را دریافت کردند.
اتنهای خبر/.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار