آخرین اخبار

23. خرداد 1403 - 11:24   |   کد مطلب: 28557
امام جمعه اسدآباد گفت: آیت‌الله طه‌محمدی استاد اخلاص و از خود گذشتگی بود و برای مردم شهرستان فامنین و استان سنگ تمام گذاشت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی موحدی در مراسم یادبود آیت‌الله طه‌محمدی در مسجد جامع شهر فامنین افزود: ایشان معلم اخلاق و خدمتگزار مردم نه تنها شهرستان فامنین بلکه استان همدان بود.

امام جمعه اسدآباد سخنران مراسم یادبود آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی بیان داشت: ویژگی که ایشان داشتند در روضه خوانی و گریه برای ابا عبدالله الحسین علیه‌السلام عوام بود، به عبارتی گریه کن امام حسین علیه‌السلام و قطره‌های اشک فراوانی برای امام سوم شیعیان می ریخت.

وی با خاطره‌‌ای از آیت‌الله طه‌محمدی ادامه داد: به یاد دارم یک روز عاشورا با آیت‌الله طه‌محمدی با هم بودیم که از اول روز تا آخر شب ۱۲ منبر رفته بود تا به منزل رسیدیم قبل از خواب نماز شب هم با مدت زمانی طولانی خوانند، بنده یازده رکعت نماز شب را خواندم و بررسی کردم ایشان تازه انتهای دو رکعت نماز اول بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی موحدی مرحوم آیت‌الله طه‌محمدی را مرد منبر خواند و عنوان کرد: مرد محراب، مرد عرفان و منبر بود که انسان را بی قرار رحمت الهی می‌کرد چرا که خودشان بی قرار خدای متعال بودند.

وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی ایشان تاکید کرد: چون استاد اخلاق برای مردم سخنرانی می‌کرد و برای تغییر احوالات آنان راه‌کار و روش مشخص می‌ساخت و برای خدای متعال در نماز شیدایی داشت.

امام جمعه اسدآباد متذکر شد: نماینده ولی فقیه سابق استان در سیاست زبانزد بود و در مسیر پیروزی انقلاب هم جانفشانی بسیاری داشت از جمله سخنرانی‌های کوبنده در هموارسازی مسیر انقلاب داشت.

از جمله خصوصیات بارز وی گذشت و ایثار بود، که اخیراً طبق خاطره ایشان در کربلا معلا در جوار حرم مطهر امام حسین علیه‌السلام برای کسانی به ایشان کم لطفی داشتند طلب مغفرت داشت و برای شرکت مجالس سیدالشهداء علیه‌السلام سر از پای نمی‌شناخت.

در پایان با گرامیداشت داشت یاد استاد اخلاق متذکر شد: در شرایط سخت و مشقت باری برای تأسیس حوزه علمیه برادران و خواهران شهرستان فامنین و ساختمان جدید تلاش کرد و الگوی علوی و حسینی را در کارنامه داشت.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار