آخرین اخبار

22. خرداد 1403 - 8:11   |   کد مطلب: 28550
هیئت‌های مذهبی و اقشار مردم داغدار شهرستان فامنین پیکر آیت‌الله طه‌محمدی را تشییع و در مصلای اعظم فامنین به عزاداری پرداختند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین»، غم و اندوه مردم داغدار و ولایت‌مدار فامنین قبل شروع برنامه، به گوش می‌رسید و هر لحظه بر تعداد جمعیت افزوده می‌شد، با حاضران در مراسم تشییع که صحبت می‌کنم از هر قشری در میان جمعیت حضور داشتند، نظامی، کارگر، معلم و کارمند و ...از سالمندانی که عصا به دست راهی مراسم  تا مادرانی همراه با بچه‌ و دانش‌آموزان شرکت داشتند.

 

نزدیک جمع تعدادی از آقايان شدم، در جمع یکی از آنها بقیه را تسلی داده و می‌گوید: رحمت خداوند شامل حال آیت‌الله شد.

مسئولان و چهره‌های سرشناس زیادی در این جمع حضور داشتن و سکوت، اشک و بهت در چهره آنان، مشهود بود و با انبوهی از جمعیتی مواجه بودم که در اندوه امام جمعه سابق که می‌گفتند مردم شهرستان یتیم شدند.

صدای بلندگوها با پخش مداحی در خیابان پیچیده و صدای گریه مردم راه را برای ورود ماشین حامل پیکر آیت‌الله طه‌محمدی می‌گشود و عزاداری با مداحی شروع شده بود و رسانه‌ها با جدیت تمام در حال پوشش خبری این حجم از اندوه در سوگ معلم اخلاق استان بودند.

از مردم که سوال می‌کردم با اشک و غم دل می‌گفتند داغدار هستیم. ما امروز مسئولی را از دست دادیم که شاید مانند آن‌ در شهرستان و استان تکرار نشود، امام جمعه‌ای که با درد دل مردم آشنا و بهترین بود.

 به اصطلاح معروف مردم فامنین، حاج آقا محمدی، امام جمعه نبود، پای درد مردم و مشکلات آنان بود.

مراسم تشییع برگزار شد و پس از یک ساعت به اتمام رسید و از مردم عزادار شهرستان دعوت شد تا در مصلای اعظم فامنین حضور داشته باشند.

 

 مردم داغدار شهرستان در مصلای اعظم برای شروع مراسم تجمع کردند و مراسم با قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید شروع شد، پس از مداحی و سینه زنی حجت‌الاسلام والمسلمین علی غفاری امام جمعه حال حاضر شهرستان در وصف معلم اخلاق استان و شهرستان که ۱۴ سال نماینده ولی فقیه استان همدان و نماینده استان همدان در مجلس خبرگان رهبری بود، سخنرانی کرد.

 

بعد از اتمام سخنرانی امام جمعه مردم پیکر آیت‌الله طه‌محمدی را برای استقرار در آمبولانس و جابجایی به مرکز استان تشییع کردند تا فردا صبح در گلزار شهدای بهشت‌زهرا مرکز استان در جوار سردار شهید حاج حسین همدانی و آیت‌الله همدانی به خاک سپرده شود.

 

بدرود پدر مهربان و معلم اخلاق استان همدان و شهرستان فامنین

 

انتهای متن/ ح

 

 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار