آخرین اخبار

20. خرداد 1403 - 20:49   |   کد مطلب: 28547
امام جمعه فامنین گفت: آیت‌الله طه‌محمدی فردی با دانش، با صداقت در گفتار، مردم‌دار و توجه ویژه به محرومان را در اولویت داشت.

حجت الاسلام والمسلمین علی غفاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» ضمن اشاره به دانش، مردم‌داری و صداقت در کلام آیت‌الله طه‌محمدی گفتند : آیت الله غیاث‌الدین طه‌محمدی بسیار مورد علاقه مردم و اولین امام جمعه فامنین بوده‌اند که صداقت در گفتار و کلام شیوای ایشان در منابر زبان زد مردم ولایت‌مدار فامنین بود.

امام جمعه فامنین با ذکر روایت در مورد جایگاه علما هَلَكَ خُزّانُ الأموالِ و هُم أحياءٌ ، و العُلَماءُ باقونَ ما بَقِيَ الدَّهرُ ، أعيانُهُم مَفقودَةٌ و أمثالُهُم فِي القُلوبِ مَوجودَةٌ، به خصوصیت‌های آن عالم وارسته اشاره کرد، افزود: آیت الله طه‌محمدی فردی پر تلاش و آینده نگر بود چرا که در تأسیس حوزه علمیه برادران و خواهران شهرستان، در ساخت مصلای اعظم شهر فامنین جهت برگزاری نماز جمعه در شهرستان تلاش‌های فراوان و ماندگاری را به یادگار گذاشتند.

وی با اعلام پیام تسلیت خود به مردم استان همدان، علی‌الخصوص شهرستان فامنین و خانواده ایشان اظهار داشت: وی در کنار مردمی بودن، مردم داری و صفا و صمیمیت، توجه به محرومان را در اولویت قرار داده بودند.

غفاری با اشاره به ویژگی‌های برجسته آیت‌الله طه‌محمدی اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس پشتیبانی از جبهه‌های حق علیه باطل پیش‌قدم بود و همیشه برای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت تلاش می‌کردند.

امام جمعه فامنین در ادامه به ایجاد وفاق و همبستگی بین مردم این عالم ربانی اشاره کردند.
و به دیگر خدمات فرهنگی آیت الله محمدی پایه‌گذار جلسات قرآنی و مراسمات مختلف من جمله مراسم هفتگی زیارت عاشورا با قدمت بیش از ۴۰ سال در مرکز شهرستان و روستاها جزو برنامه های فرهنگی آن عالم فقید و سعید است اشاره کردند.

حجت الاسلام والمسلمین علی غفاری خاطرنشان کرد: این عالم وارسته بیش ۲۳ سال امام جمعه شهرستان فامنین بوده و خدمات ایشان در عرصه های مختلف در شهرستان مشهود است.

وی در پایان در گذشت عالم جلیل القدر آیت الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، نماینده‌ی سابق مردم شریف استان همدان در مجلس خبرگان رهبری و نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام‌جمعه‌ی همدان و فامنین را تسلیت گفت و اشاره داشت: این عالم متعهد عمر با برکت خود را در راه نشر معارف اسلامی و خدمت به مردم صرف نموند.

در پایان امام جمعه فامنین از درگاه خداوند متعال، مغفرت و رحمت واسعه‌ برای آن فقید سعید و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم و شاگردان آن استاد اخلاق مسألت نمودند.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار