آخرین اخبار

19. خرداد 1403 - 6:44   |   کد مطلب: 28545
کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه حماسه بدرقه مردم از شهدای خدمت باید به حماسه سیاسی هشتم تیرماه ختم شود، گفت: باید رئیس جمهوری انتخاب شود که معتقد به مبانی انقلاب باشد و عقلانیت، پیشرفت، معنویت و عدالت مبانی انقلاب هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» به نقل ازعصر همدان، حسین ربیعی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان با بیان اینکه در سانحه تلخ سقوط بالگرد رئیس جمهور و هیئت همراه ایشان همه جامعه تحت تأثیر قرار گرفت، گفت: طبق آمار ۵۸ درصد احساسات مردم ابراز ناراحتی و ۱۷ درصد احساسات ناراحتی توأم با عقلانیت بود.

وی با اشاره به اینکه کلید واژه‌های امنیت و مملکت امام رضا، مملکت ولی فقیه است بیشتر در فضای رسانه ای مطرح شد، افزود: راهبرد دشمن در این سانحه یک دوقطبی سازی بود تا دوقطبی مردم با مردم و مردم با حاکمیت ایجاد شود اما این راهبرد دشمن شکست خورد.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: ۱۴و نیم میلیون نفر در تشییع شهدای خدمت شرکت کردند و هدف دشمن که ایجاد دو قطبی بود را شکست دادند.

ربیعی با بیان اینکه خود تحقیری و ما نمی‌توانیم راهبرد دوم دشمن در این ایام بود، گفت: با این وجود به همه شبهات پاسخ داده شد تا این راهبرد دشمن نیز شکست بخورد.

وی با اشاره به اینکه در تیرماه سال گذشته، سقوط اف۳۵ آمریکا رخ داد، تصریح کرد: این هواپیما مفقود شد و دو روز طول کشید تا پیدا شود، در مالزی نیر چنین اتفاقاتی افتاده است.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: راهبرد سوم دشمن، تخریب شخصیت شهید رئیسی بود اما خواست خدا این بود که این بزرگوار آسمانی شد و دشمن در این حوزه نیز با شکست روبرو شد.

ربیعی با اشاره به بهره‌برداری بزرگترین مجموعه آب‌شیرین کن دنیا در سیستان بلوچستان عنوان کرد: با این که این موضوع موفقیت بزرگی است اما افراد خود تحقیر این‌ها را نمی‌بینند و دشمن همواره به دنبال تخریب دستاوردهای رئیس جمهور شهید بود.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی در قلب مردم و تاریخ این کشور ماندگار شد، گفت: دستاوردهای رئیس‌جمهور باید ثبت شود و مشخص شود که دولت رئیسی چه کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه مدیریت بحران کرونا با واکسیناسیون شاهکار دولت شهید رئیسی بود، افزود: احیاء هشت هزار شرکت در کشور و ایجاد سامانه کسب و کار آنلاین از دیگر دستاوردهای شهید رئیسی بود.

ربیعی ادامه داد: در انتخابات پیش‌رو، دشمن سه حوزه را دنبال می‌کند، راهبرد اول دشمن، مشارکت کم مردم است و تلاش می‌کند با بزرگنمایی مشکلات و دروغ‌ها مشارکت مردم را کمتر کند که البته این راهبرد قطعا شکست خواهد خورد.

وی با بیان اینکه دومین راهبرد دشمن این است که نیروهای مؤثر انقلاب را تخریب کند، گفت: رسانه‌های دشمن افراد خاص را تخریب می کند و نیروهای انقلاب باید در زمین دشمن قرار نگیرند.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه دشمن در راهبرد سوم تلاش می‌کند که در بستر تخریب انجام شده افرادی انتخاب شوند که ضعیف و ناکارآمد هستند، عنوان کرد: دشمن دنبال انتخاب کسی است که نگاه به غرب داشته باشد.

ربیعی ادامه داد: برخی افکار سنجی ها نشان می‌دهد که ۳۸ درصد مردم توان مدیریت کاندیداها، ۲۰ درصد تعامل قوی، ۱۲ درصد اخلاق مداری و ۳۰ درصد کنترل تورم برایشان مهم است.

وی با تأکید بر اینکه مردم، اخلاص و کارآمدی شهید رئیسی را می‌دیدند و برای همین در تشییع این شهدا ۱۴و نیم میلیون حضور پیدا کردند، گفت: ایشان شخصیت ویژه و برجسته ای داشتند و رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالگرد امام خمینی(ره) فرمودند که از دید ما شهید رئیسی و همراهانشان اجر و مزد شهادت را گرفتند.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به ویژگی‌های شهید عبداللهیان، افزود: این شهید بسیار فعال بود و مذاکره‌ کننده‌ای خوب بود.

ربیعی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری شهید عبداللهیان را نیز خستگی‌ناپذیر خواندند و فرمودند شرح خدمات و تلاش‌های آقای رئیسی و آقای امیر عبداللهیان در جبهه داخلی و در جبهه خارجی یک داستان طولانی و مفصل است.

وی با بیان اینکه حماسه بدرقه مردم از شهدای خدمت باید به حماسه سیاسی هشتم تیر ختم شود و رئیس جمهوری انتخاب شود که معتقد به مبانی انقلاب باشد، تصریح کرد: عقلانیت، پیشرفت، معنویت و عدالت مبانی انقلاب هستند و رئیس جمهوری باید انتخاب کنیم که بتواند مشکلات اقتصادی را رفع کند.

این کارشناس مسائل سیاسی با انتقاد از بداخلاقی‌های انتخاباتی در فضای مجازی، گفت: در تبلیغات نباید وجهه کشور تخریب شود و اختلاف نظر و سلیقه نباید به نزاع تبدیل شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انتخابات ابزار قدرت نیست و باید ابزار خدمت باید باشد و در این فضا نباید هیچ سوء استفاده‌ای از بیت‌المال شود.

انتهای پیام/ .

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار