آخرین اخبار

12. خرداد 1403 - 19:12   |   کد مطلب: 28531
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تاکید کرد:
جهانی شدن نهضت دفاع از فلسطین به برکت خون شهدای ایران
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه اگر امروز نهضتی برای دفاع از فلسطین در جهان ایجاد شده است، بخاطر عملکرد مثبت شهیدان سلیمانی، رئیسی و عبداللهیان است، گفت: عملکرد شهید رئیسی که توانست مدیریت میدان و مدیریت دیپلماسی را در کم‌ترین زمان به یکدیگر نزدیک‌ کند قابل توجه است.

 

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «آوای فامنین » به نقل از عصر همدان، سردار مظاهر مجیدی پیش از ظهر امروز در همایش مدار امید با بیان اینکه اهمیت روابط عمومی بر کسی پوشیده نیست، گفت: هرکجا توانستیم از ظرفیت روابط عمومی به خوب استفاده کنیم، ظرفیت‌های انقلاب اسلامی را، خوب معرفی کردیم.

وی با اشاره به هفته اخیر که شاهد شهادت آیت‌الله رئیسی و یارانشان بودیم، افزود: در همین ۱۰ روزی که از شهادت آیت‌الله رئیسی می‌گذرد عملکرد ما در خصوص معرفی این شهید بزرگوار و عملکرد ایشان بیشتر شد، اگر توانسته بودیم عملکرد دولت را قبل از شهادت ایشان بیان کنیم شاید اثرات بیشتری را در جامع هستند بودیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: چیزی که در کنار زندگی مردمی و ویژگی‌های اخلاقی شهید رئیسی مهم است، عملکرد شهید است که توانست مدیریت میدان و مدیریت دیپلماسی را در کم‌ترین زمان به یکدیگر نزدیک‌ کند.

سردار‌ مجیدی با بیان اینکه فرماندهی میدان و مدیریت دیپلماسی درکنار ایجاد انسجام داخلی، موجب شد تا در جهان حرف برای گفتن داشته باشیم، تصریح کرد: وجود آیت‌آلله رئیسی توانست انسجام ایجاد کند و امروز شاهد اثراتش در جهان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز نهضتی برای دفاع از فلسطین در جهان ایجاد شده است بخاطر عملکرد مثبت شهید سلیمانی، شهید رئیسی و شهید عبداللهیان است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه در آستانه سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) هستیم، افزود: شهید مطهری قبل از انقلاب اسلامی دیداری با امام خمینی(ره) دارند و پس از آن دیدار در یک مصاحبه عنوان کردند که چهار ایمان به هدف، ایمان به خدا، ایمان به مردم و ایمان به راهی که در پیش است را در وجود این عزیز بزرگوار دیدم.

سردار مجیدی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی امام راحل(ره) راه عظیمی را به ما نشان دادند، تصریح کرد: ابن راه موجب ایجاد مکتب شهدای بزرگواری همچون بهشتی، رجایی، سلیمانی و رئیسی شد.

وی با تاکید براینکه اگر باید زحمات امام خمینی(ره) را به نسل امروز معرفی کنیم، گفت: معرفی امام راحل، هدف و راه ایشان در اولویت است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پایان با بیان اینکه دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی در مدت زمان سه سال اقداماتی داشت که موجب تغییر انتظار مردم از تیم دولت شد، افزود: دیگر به رئیس جمهور این نگاه نیست که مدیریت جلسات را برعهده داشته باشد بلکه امروز ریاست جمهوری کسی است که بتواند در کنار مردم باشد و با آن‌ها سخن بگوید و در جایی که کسی نرفته حضور پیدا کند تا مشکلات مردم را رفع کند.

انتهای پیام/.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار