آخرین اخبار

6. خرداد 1403 - 18:51   |   کد مطلب: 28514
فرماندار فامنین گفت: این هنر امام خمینی (ره) بود که در مکتب ایشان شهیدانی مانند شهید بهشتی، شهید باهنر، شهید سلیمانی، شهيد رئیسی و شهدای دیگر تربیت یافتند که امروز چراغ راه و الگوی دست یافتنی برای ما هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» سید روح‌الله حسینی در جلسه هماهنگی مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد افزود: ناگفته‌های زیادی از شخصیت امام خمینی (ره) وجود دارد که رهبر معظم انقلاب هر ساله بخشی از آنها را برای ما ترسیم می‌کنند و در طول سال‌های گذشته در یک سیر معین و مشخص ایشان نسبت به تبیین جایگاه ایشان اقدام نموده‌اند.

فرماندار فامنین ادامه داد: یکی از سخنرانی‌های مهم و راهگشای رهبر معظم انقلاب را در سالروز ۱۴ خرداد، روز تجدید بیعت و تجدید میثاق با اهداف و آرمان‌های امام عظیم‌الشأن دانست.

وی تصریح کرد: ایام رحلت امام خمینی (ره) در سه محور برنامه‌ها انجام می‌شود محور اول اعزام به مرقد مطهر امام خمینی (ره)، محور دوم برنامه شهرستانی در روز ۱۴ خرداد و محور سوم برنامه‌های جانبی که در این ایام می‌باشد.

حسینی با یادآوری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: باید محکم و استوار با دفاع از عملکرد دولت در شهرستان، مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنیم.

در ادامه این جلسه هر یک از اعضای ستاد به بیان مطالبی در خصوص برگزاری برنامه‌های رحلت امام خمینی (ره) در شهرستان پرداختند.

 

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار