آخرین اخبار

6. خرداد 1403 - 17:14   |   کد مطلب: 28513
رئیس اداره جهادکشاورزی فامنین گفت: در جهت سنجش پوره سن غلات در روستاهای شهرستان کارشناسان شبکه مراقبت و پیش آگاهی مدیریت دست بکار شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» منصور خزائی در گفتگو با خبرنگار ما  اعلام کرد: کارشناسان شبکه مراقبت و پیش آگاهی مدیریت اداره جهادکشاورزی فامنین برای سنجش پوره سن غلات در مزارع شهرستان و روستاها دست به کار شدند.

رئیس اداره جهادکشاورزی فامنین بیان داشت: در بازدید و تورزنی مزارع غلات  شهرستان که روستاهای خوش‌آباد، نصیرآباد، امامزاده پیرنهان و جهان‌آباد جهت تعیین تراکم پوره سن غلات توسط کارشناسان شبکه مراقبت و پیش آگاهی مدیریت مورد سنجش قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در تورزنی روستاهای مورد بازدید سنین ۱ تا ۳ پورگی سن غلات در تراکم مبارزه مشاهده شد و توصیه‌های لازمه به کشاورزان جهت سمپاشی در اسرع وقت صورت گرفت.

خزائی ادامه داد: توزیع جمعیتی غالب در روستای نصیرآباد پوره سن ۲ و در روستاهای خوش‌آباد، جهان‌آباد و امامزاده پیرنهان پوره سن ۳ بود.

همچنین رئیس جهاد کشاورزی فامنین ادامه داد: برای بازدید و تورزنی مزارع غلات روستاهای اصله، کله‌سر، اکله و حسام‌آباد نیز به منظور نرم‌گیری پوره سن غلات توسط اکیپ کارشناس شبکه مراقبت و پیش‌آگاهی مدیریت اعزام گردید.

وی خاطر نشان کرد: سنین ۲ و ۳ پورگی سن غلات با غالبیت پوره سن ۲ در روستاهای ذکر شده مشاهده گردید.

منصور خزائی در پایان متذکر شد: با توجه به وجود نرم پوره سن غلات، دستور مبارزه در روستاهای اصله و کله‌سر در جهت سمپاشی مزارع غلات برای این روستاها صادر و اطلاع رسانی به کشاورزان انجام گرديد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار