آخرین اخبار

6. خرداد 1403 - 16:30   |   کد مطلب: 28512
رئیس اداره دامپزشکی فامنین گفت: به منظور ادامه راه سیّد محرومان و خدمت‌رسانی رایگان به مناطق روستایی محروم و کم برخوردار اداره دامپزشکی شهرستان فامنین اردوی جهادی برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» بهروز شیرزادی ضمن عرض تسلیت شهادت شهدای خدمتگذار، اردوی جهادی مزین به نام شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد و افزود: اداره دامپزشکی فامنین در جهت برگزاری اردوی جهادی در مناطق کم برخوردار و محروم شهرستان پیشگام بوده و آماده ارائه خدمات به روستاهائیان می‌باشد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فامنین ضمن همدردی با خانواده‌های شهید جمهور آیت‌الله دکتر ابراهیم رئیسی و همراهان خدمتگذار، گفت: در راستای خدمت‌رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار که از اولویت‌های مهم سیّد محرومان آیت‌الله رئیسی بود، اداره دامپزشکی شهرستان فامنین با بسیج کلیه امکانات و تجهیزات و با تشکیل ۲ اکیپ متشکل از دامپزشکان و کارشناسان دامپزشکی در روستای پاوان اقدام به خدمت‌رسانی جهادی نمود.

وی با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی‌ها به صورت کاملا رایگان می‌باشد، تصریح کرد: در این اردوی جهادی اکیپ‌های دامپزشکی اقدام به ویزیت و معاینه، واکسیناسیون علیه بیماری‌های دام و آموزش چهره به چهره دامداران نموده است.

وی خاطرنشان کرد: جهاد‌دامپزشکی از اوایل سال قبل کار خود را در کشور آغاز کرده است.

#شهدای_خدمت

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار