آخرین اخبار

31. ارديبهشت 1403 - 22:39   |   کد مطلب: 28504
مراسم سالروز فتح خرمشهر و یاد بود شهدای خدمتگزار در شهرستان فامنین برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» مهدی قاسمی در حاشیه مراسم سالروز فتح خرمشهر و یاد بود شهدای خدمتگزار در مسجدالنبی فامنین گفت: شهید آیت‌الله رئیسی تربیت شده مکتب امام رضا (ع) و خادم این مکتب بود، که امام رضایی زندگی می‌کرد و طبق فرمایشات امام رضا (ع) عیب‌پوشی از مردم را داشتند و این ویژگی برجسته‌ای بود که باعث محبوبیت و جذب مردم به وی شده بود.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان همدان با تاکید بر فرمایشات حضرت محمد (ص) مدارا کردن با مردم بسیار سخت است، اضهار داشت: مسئول بودن سخت و دشوار است چرا که پاسخگویی به مردم صبر و مدارا می‌طلبد و باید گوش شنوا داشته و غمخوار آنان باشید. یکی دیگر از ویژگی‌های این شهید عزیز همین صبر و مردمی بودن وی بود، در مسئله هفت تپه هپکو ، ایشان با صبر و بزرگواری حضور پیدا کرد و مشکلات مردم را حل و آرامش را به آنان بازگردانند.

سخنران این مراسم بیان داشت: در انتخابات پیشرو که یک ماه دیگر شروع می‌شود ما باید راه این شهید که مانند چراغ راه برای ما روشن است ادامه دهیم، افرادی که در انتخابات شرکت می‌کنند باید انتظار مردم را برآورده کنند و راه شهید جمهور را ادامه دهند چون وی دیدگاه همه مردم را نسبت به مسئولیت ریاست جمهوری تغییر داد.
 در ادامه وی با اشاره به شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که می‌توان شهید زندگی کرد تا شهید شد، اخلاق و زندگیتان رنگ و بوی شهادت بگیرد، حاج قاسم با درجه سرداری اثبات کرد که می‌توان پای مادر شهدا را بوسید و به مقام شهادت رسید.

قاسمی عنوان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در عالم سیاست برای ما یک حرف بزرگ به یادگار گذاشت، بزرگترین مدال آقای رئیسی در زمینه سیاست و گفتمان سیاسی تلفیق سیاست و دیانت بود، دقیقا فرمایشات امام راحل که سیاست و دیانت رابطه تنگاتنگی باهم دارند سیاست ما دیانت و دیانت ما سیاست است، شهید رئیسی با شعار خدمت‌رسانی این شبهه را بین برد که سیاست ما از دیانت جدا نیست.
وی تصریح کرد: مدال افتخار شهید رئیسی به معنای واقعی مردم سالاری دینی بود، هنر ایشان این بود گفتمان و مردم سالاری دینی را به سمت خدای متعال و جامعه دینی سوق می‌داد و این کار زمان بر و بسیار سخت، دشوار بود و لازمه آن صبر و پاکدستی و تقوای قوی بود. ایشانمردم سالاری دینی را از حالت انتزاعی به مصداق علنی، عینی و عملی نشان داد و تبدیل به الگویی بزرگ و ارزشنمد برای همه مسئولان کشور گردید.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای همدان اظهار کرد:  مدال دیگر این شهید ارجمند ولایتمداری و ذوب شدندر ولایت بود که ایشان در تمام زمینه‌ها فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی را لحاظ می‌کرد و به اطرافیان و وزرای خود تاکید داشت تا از مقام معظم رهبری اطاعت کرده و موضع‌گیری ایشان را در هر زمینه‌ای لحاظ و اجرا تمام و کمال داشته باشند.
وی خاطر نشان کرد: ولایت مداری رئیس جمهور محبوب باعث عزت و سربلندی ایران در همه زمینه‌ها در دنیا خصوصاٌ هسته‌ای شد تا نشان از راه رفته درست و تکیه بر جای درست کرده بود.
 درپایان با اشاره به قدرت انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها گفت: هیچگاه انقلاب اسلامی به بن بست نخواهد رسید زیرا در سایه ولایت  تا جایی که بهشتی‌ها و رئیسی‌ها را از دست بدهیم  حتی اگر دشمن جنگ تحمیلی شروع کند و خرمشهر را به تصرف در آورد.

انتهای خبر/حسینی
 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار