آخرین اخبار

26. ارديبهشت 1403 - 20:25   |   کد مطلب: 28488
مادران ۶۰۰ نظامی صهیونیست چهارشنبه شب در بیانیه‌ای خواستار خروج این نظامیان از غزه شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» به نقل از ایرنا از الجزیره، روزنانه عبری زبان معاریو اعلام کرد که مادران ۶۰۰ نظامی اسرائیلی در درخواستی خطاب به کابینه رژیم صهیونیستی، خواهان خروج آنها از باتلاق غزه شدند.

این در حالی است که با ادامه درگیری‌ها در غزه، تلفات صهیونیست‌ها روز به روز بیشتر و عملیات نیروهای مقاومت برای آنها دردآور تر می‌شود.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی ساعتی پیش گزارش دادند که در پی شلیک موشک به سمت نظامیان ارتش این رژیم در شمال غزه ۱۵ نظامی زخمی شدند که حال ۹ نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

از سوی دیگر تارنمای عبری زبان حدشوت بزمان گزارش داد که حادثه سختی برای نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی رخ داده است و احتمالا پنج نفر از آنها کشته شده‌اند.

در همین رابطه تصاویر منتشر شده توسط رسانه‌های رژیم صهیونیستی حاکی از انتقال شماری از نظامیان زخمی صهیونیست توسط بالگردهای این رژیم است و آمبولانس‌ها نیز در مناطق هم مرز با غزه آماده انتقال زخمی‌ها به مراکز درمانی هستند.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

انتهای خبر/.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار