آخرین اخبار

24. ارديبهشت 1403 - 20:53   |   کد مطلب: 28470
استاندار همدان گفت: ثبت روز باباطاهر در تقویم ملی پیگیری شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» به نقل از خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر یکشنبه در دومین جلسه‌ی شورای فرهنگ‌عمومی استان، گفت: ثبت روز ۳۱ اردیبهشت‌ماه به عنوان روز باباطاهر در تقویم ملی با توجه به غنای فرهنگی استان پیگیری شود.

وی افزود: امور مربوط به دکه‌های مطبوعاتی به سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری محول شود تا عملکرد فرهنگی مناسب‌تری داشته باشند.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: اجرای طرح ملی آیه‌های زندگی برای ترویج و تبلیغ ارزش‌های دینی در دستگاه‌های اجرایی، مدارس، دانشگاه‌ها و سطح جامعه با جدیت پیگیری شود.

وی اظهار کرد: از متولیان امر به دلیل هماهنگی و انسجام مناسب در راستای اجرای طرح نور که باعث رضایت‌مندی عمومی شهروندان شده است، قدردانی می‌کنم.

استاندار همدان گفت. هیأت اجرایی، نظارت و ستاد انتخابات استان در دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تلاش‌های بسیاری در حوزه انتخابیه ملایر انجام دادند و انتخابات سالم و امنی به صورت الکترونیک برگزار شد.

وی بیان کرد: توجه به مسائل فرهنگی و نهضت احیای بافت‌های تاریخی که توسط اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شروع شده است، در زیباسازی منظر شهری حائز اهمیت بوده و قابل تقدیر است.

انتهای خبر/.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار