آخرین اخبار

4. خرداد 1403 - 15:18   |   کد مطلب: 28416
در پی گرم شده دمای هوا، این روزها جولان موتورسیکلت‌ها از ساعات عصرگاهی تا پاسی از شب با صدای ناهنجار اگزوز و حرکات خطر ساز خاطر شهروندان فامنین را آزرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین » یکی از مسائلی که شهروندان فامنین هر شب با آن درگیر هستند شمار چشمگیر برخی موتورسیکلت سوارانی است که آسایش را از مردم سلب کرده‌اند و برای اثبات این گفته، کافیست در ساعات شب سری به خیابان‌های این شهر زد.

تک چرخ زدن، حرکت در قالب دسته‌های گروهی موتورسواران و ایجاد صدای ناهنجار از سوی راکبان موتورسیکلت‌ها باعث شده شهروندان فامنین حتی در ساعات پایانی شب در امان نباشند که این مساله تدبیر مسئولان را می‌طلبد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فامنین افزود : در راستای ایجاد مزاحمت و سنگ پرانی موتورسیکلت سواران در بلوار پرفسور دولتی در شهر فامنین اعلام شد و موضوع در دستور کار نیروی انتظامی شهرستان قرار گرفت و تعداد ۴ دستگاه موتور سیکلت توقیف و  ۵ نفر از راکبان موتورها دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

هادی پور رجب بیان داشت: از خانواده‌های گرامی شهرستان خواهشمندیم که توصیه‌های لازم در خصوص رعایت قانون و حقوق دیگران، حفظ سلامت و آرامش خود در حین رانندگی را به فرزندان خود داشته باشند تا مشمول اجرای قوانین و برخورد با راکبان متخلف نشوند.

انتهای خبر/حسینی

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار