آخرین اخبار

4. خرداد 1403 - 15:12   |   کد مطلب: 28414
امام جمعه فامنین گفت: شهید آیت‌الله رئیسی هم یک مکتب داشت آن مکتب متشکل از سیاست، معنویت و اخلاقیات، سلوک اجتماعی و خانوادگی، مدیریت ایشان بود و باید تبیین شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین » حجت الاسلام و المسلمین علی غفاری در خطبه‌های این هفته  چهارم خردادماه در ممصلای اعظم شهر فامنین ضمن عرض تسلیت شهادت جانگذار و مظلومانه حضرت آیت‌الله رئیسی و همراهان شهدای خدمتگذار را خدمت رهبر معظم انقلاب، ملت شریف کشور و مردم ولایتمدار شهرستان و نمازگزاران، گفت: دشمنان کشور فعال و بوده و فعال تر شدن، پس ما باید تقواخودمان را قویتر کنیم تا حیله‌های دشمن کم اثرتر باشد.

امام جمعه فامنین افزود: شهادت این عزیزان وسیله‌ای برای رسیدن به برکات ارزشمند کشور اسلامی ایران داشته مانند سردار دلها که مکتب شهید حاج قاسم تاثیر بسزای وتحول اساسی در کشور ایجاد کرده است، چرا که شهید آیت‌الله رئیسی بسیار ارزشنمدتر از آیت‌الله رئیسی خواهد بود، چون حضور پر شور مردم و ملت در مراسمات شهادت این خدمتگزاران نشان از این ارزش بود.

وی بیان داشت: آیت‌الله رئیسی مانند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کارهای انجام شده خود را رسانه‌ای نکرد ولی بعد از شهادت برای مردم روشن خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین علی غفاری اظهار اگر شخصیت شهید آیت‌الله رئیسی را بررسی کنیم در سه سر فصل بیان خواهم کرد: شهید آیت‌الله رئیسی هم مانند سردار سلیمانی یک مکتب داشت آن مکتب متشکل از سیاست، معنویت و اخلاقیات، سلوک اجتماعی و خانوادگی، مدیریت ایشان بود به عنوان یک مکتب باید تبیین شود، اصحاب رسانه تبیین کنند تا فراموش نشود.

وی تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی یک شخص نبود مکتب بود، ویژگی‌های ارزشمند این شهید عبارتند از: ویژگی اول، معنوی و اخلاقی از لحاظ ایمان و اخلاص، توکل به خدا و خودسازی، زهد، امید و شجاعت که لازمه قبول مسئولیت در این نظام مقدس اسلامی بسیار حیاتی وضروری است.
دوم، مهارت‌های مدیریتی از قبیل سخت کوشی، تدبیر و عقلاتیت و منطق، ابتکار و اعتماد بنفس، دلسوزی احساس مسئولیت، انتقاد پذیری برای موفقیت مدیر لازم است.
سوم، خصوصیت انقلابی این شهید بزرگوار مانند پایبندی به ارز‌ش‌ها و شعارهای انقلاب و بصیرت، پیروی از ولایت و رهبری، حفظ منافع و مسائل نظام، استقلال و خودباوری علمی، توجه به مسائل فرهنگی، فساد ستیزی و ساده زیستی و مردمی بودند این شخصیت نمود کامل یک مدیر انقلابی بود.

امام جمعه فامنین ضمن فرستادن درود بر روح پر فتوح شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانشان، ادامه داد: تقربیا سه سال مدیریت این عزیزان به طول انجامید، شهید امیر عبداللهیان هم مانند شهید آیت‌الله رئیسی مجاهدت کرد چون کار برای خدا باشد برکت پیدا می‌کند، نمونه‌های از اقدامات شاخص شهید امیر عبداللهیان عبارتند از: عضویت ایران در شانگ‌های ، عضویت ایران در بریکس، ورود ایران به عنوان بازیگر مهم در امورات آسیا، افزایش و ترمیم روابط با کشورهای افریقایی و همسایگان، گرفتن طلب‌های مالی 400 میلیون پوندی قبل انقلاب از انگلیس و شکست تحریم نفتی ایران، حمایت از مردم مظلوم عزه و فلسطین، عملیات وعده صادق، گسترش روابط با روسیه و همسایگان، توجه به دیپلماسی منطقه‌ای که حرکت‌های انقلابی و عزتمندانه برای کشور عزیز ما بود.

وی از هیئات مذهبی و مردم ولایتمدار شهرستان قدردانی کرد و با اشاره به خصوصیات شهید آیت‌الله آل هاشم که عضو برجسته مجمع تشخیص مصلحت نظام بود گفت: نباید بین مردم و مسئولین فاصله باشد، حرکت ایشان انقلابی و مردمی بود و فاصله را از بین مردم و مسئولین برداشت،مردمی بود و خودش خریدهای منزلش را انجام می‌داد.

در پایان حجت الاسلام و المسلمین علی غفاری ضمن هوشیاری مردم از تحلیل‌های ناآگاهانه دشمنان و انتشار مطالب غلط خودداری کنید متذکر شد: از منابع موثق اخبار را دنبال کنید و راه و مسیر کشور اسلامی ایران روشن بوده و در عرصه سیاسی افرادی هستند که راه شهید آیت‌الله رئیسی ادامه دهند و همتراز بود رئیس جمهور شهید ما است، پس در انتخاب فرد اصلح دقت فرمائید.

انتهای خبر/حسینی

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار