آخرین اخبار

3. خرداد 1403 - 12:19   |   کد مطلب: 28367
گلزار شهدای شهر فامنین به مناسبت گرامیداشت یاد شهدای خدمت و آیت الله سید ابراهیم رئیسی و سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان غبارروبی شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» سید روح‌الله حسینی در ابتدای عطر افشانی و غبارروبی از دست اندرکاران
تقدیر کرد و گفت: حضور در جوار شهدا سنت حسنه و پسندیده‌ای است که شکل می‌گیرد البته حضور امروز ما متفاوت و هم برای ادای دین و هم انجام وظیفه است.

فرماندار فامنین با یادآوری شهادت رئیس جمهور و همراهان در سانحه بالگرد افزود: جامعه و کشور ما از ابتدای انقلاب با این صحنه‌ها مواجه بوده و با هوشیاری و هدایت‌های رهبری این دوران‌ها را سپری کرده است.

وی ادامه داد: جامعه و کشور ما نیاز به فرهنگ شهدا و فرهنگ دوران دفاع مقدس دارد و هر زمان فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما جاری و ساری باشد امورات کشور با قوت پیش می‌رود.

فرماندار فامنین تصریح کرد: شهدا هم در زمان حیات و هم در بعد از حیات منشأ خیر و برکت بوده و شهدای عزیز قبل از شهادت انتخاب می‌شوند، باید وصیت نامه شهدا قرائت شود که همیشه موضوع در مورد شهدای خدمتگذار هم صدق دارد، همانطور که سردار دلها گفتند شرط شهید شدن شهید زندکی کردن است.

وی بیان داشت: اصل ولایت‌مداری سفارش شده شهدا هست، همانطور که شهید آیت‌الله رئیسی هم با این نکته تأکید داشتند و اصل ولایت‌مداری را برای ما با راه و روش خدمتگذاری معنا کردند.

در پایان حسینی متذکر شد: شما مسئولین هر کدام به نوعی منتسب به این دولت هستین و رأس این دولت کسی بود که جان خود را تقدیم به این نظام و دولت کرد، پس راه و فرهنگ شهیدجمهور رئیسی ادامه دارد و ما باید باید وحدت و همدلی راه این شهید و همراهان خدمتگذار را ادامه دهیم، چنانکه در این مکان مقدس حضور داریم ادامه راه شهدا و گره گشایی از مشکلات مردم را سر فصل و اولویت کارهای ما باشد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار