آخرین اخبار

27. فروردين 1403 - 9:57   |   کد مطلب: 28196
رئیس ستاد انتفاضه و قدس از برگزاری راهپیمایی سراسری در کشور، تحت عنوان حمایت از کودکان غزه در روز شنبه ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش پایگه خبری تحلیلی «آوای فامنین»، رمضان‌شریف رئیس ستاد انتفاضه و قدس گفت: قریب به ۴۰ روز از عملیات غرورآفرین حماس علیه رژیم اشغالگر قدس می‌گذرد، با وجود اینکه ۴۰ روز از این عملیات می‌گذرد و صهیونیست‌ها هم همه توان خود را برای به دست آوردن یک پیروزی به کار گرفته‌اند، اما موفق نشده‌اند.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه فلسطین خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها جنایت خود را نه تنها علیه مردم فلسطین بلکه علیه کارکنان سازمان‌های بین‌المللی گسترش داده‌اند، امروز خشم همه مردم جهان به ویژه خشم مردم کشور‌های غربی از رژیم صهیونیستی به اوج خود رسیده است، هیچ گاه به این میزان خشم مردم دنیا نسبت به امریکا و رژیم صهیونیستی وجود نداشته است.

وی افزود: امروز مردم جهان به ویژه مسلمانان، امریکا را مسئول اصلی تداوم جنایت رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه می‌دانند، امروز مشاوران نظامی سنتکام مسئول اصلی جنایت در غزه است و مشاوران انگلیسی مسئول جنگ روانی هستند، ما در جمهوری اسلامی از ابتدای بحران حمایت همه جانبه خود را اعلام کردیم و از هیچ تلاشی برای مردم فلسطین دریغ نکرده ایم، این موضوع هم از حیث دینی و هم از حیث اخلاقی انسانی برای ما در ایران موضوعیت دارد.

رمضان شریف گفت: خدا را شاکر هستیم که به رغم همه تلاش‌های رسانه‌های معاند شاهد وحدت مثال زدنی در حمایت از مردم فلسطین هستیم، همه مسئولان و جریانات سیاسی در کشور حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کرده‌اند، این وحدت در حمایت از فلسطین برای مردم این سرزمین امید بخش است، ما تا کنون بیش از چند راهپیمایی بزرگ را در تهران و شهر‌های دیگر شاهد بودیم، ان‌شاءالله روز شنبه راهپیمایی بسیار عظیم در تهران و دیگر شهر شاهد باشیم، این راهپیمایی تحت عنوان حمایت از کودکان غزه برگزار خواهد شد.

وی افزود: راهپیمایی روز شنبه ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۳ در سراسر کشور متناسب با اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان‌ها و در تهران از دو مسیر میدان فردوسی و چهارراه نواب به سمت میدان انقلاب با سخنرانی سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار