آخرین اخبار

21. فروردين 1403 - 10:22   |   کد مطلب: 28182
مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از قطع سهمیه سوخت اسنپ و تپسی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری «آوای فامنین» به نقل از مهردر آغاز سال ۱۴۰۳ چندان برای رانندگان اسنپ و تپسی خوشایند نبود، پس از حذف گزینه عجله دارم، افزایش کمیسیون ها و کاهش کرایه ها حال خبر آمده است که سهمیه سوخت اسنپ و تپسی قطع می شود.

مهر درباره قطع سهمیه سوخت اسنپ و تپسی نوشت: مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره قطع سهمیه سوخت خودروهای اینترنتی در سال ۱۴۰۳ گفت: طبق مصوبه‌های جدید اعلام شده است که این سهمیه امسال اختصاص پیدا نکند که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در این باره مجری بوده و تصمیم‌گیر نیست.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به این که یکی از دلایل مصرف سوخت در کشور ما خودروهای فرسوده است، تصریح کرد: در این باره باید دولت تسهیلاتی ارائه کند که افراد بتوانند خودروها را جایگزین کنند.

عرب‌عامری تأکید کرد: افرادی که رمز کارت سوخت خود را فراموش کرده‌اند، به نواحی مراجعه کرده و با ارائه مدارک، رمز تازه را دریافت کنند. افرادی نیز که کارت سوخت خودروی صفر خود را تاکنون دریافت نکرده‌اند، با سامانه ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند. در صورتی که کارت سوخته است، هموطنان برای ثبت درخواست کارت سوخت المثنی به دفاتر پلیس مراجعه کنند.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اظهار کرد: افرادی که کارت سوخت خود را دریافت نکرده‌اند، می‌توانند از طریق کد شناسایی خود، تازه‌ترین وضع کارت سوخت خود را در سامانه اینترنتی شرکت پست یا پلیس ردیابی کنند.

انتهای خبر/.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار