آخرین اخبار

1. ارديبهشت 1403 - 12:21   |   کد مطلب: 28162
فرمانده سپاه ناحیه فامنین در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تشریح بخشی از دستاوردهای سپاه پاسداران پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» هادی ربانی در خصوص عملیات غرورآفرین و پیروزمندانه "وعده صادق " گفت: اولین پیام این عملیات، پیام وحدت ملی و  بین المللی مسلمان بود؛ این پیام با پشتوانه حمایت ملت شریف ایران به جهان مخابره شد و نیز موجب ایجاد وحدت و امید در جبهه مقاومت و مردم منطقه غرب آسیا؛ از عراق تا سوریه و لبنان و یمن و سایر ملت‌ها گردید.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین ادامه داد: این عملیات هوشمندانه نتیجه همکاری و همراهی دولت سیزدهم و ستاد نیروهای مسلح تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب و با اتکاء به خداوند متعال رقم خورد.

وی اضافه کرد: حضور باشکوه و با عظمت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، انتخابات مجلس و حماسه بی نظیر مردم در روز قدس برای نیروهای مسلح قوت قلب بود و با ارتقای روحیه جهادی آنان، موجب شد تا عملیات وعده صادق را با اعتماد بیشتر به نتیجه برسانند.

هادی ربانی در ادامه افزود: پیام بعدی که با اجرای عملیات وعده صادق برای دشمنان اسلام مخابره شد این بود که ما در راستای حفظ اقتدار، امنیت و تمامیت ارضی کشور عزیرمان و جبهه مقاومت و دفاع از مظلومان جهان با هیچ کشور استکباری سازش نداشته و قاطعانه بر اصول انقلاب پایبند هستیم.

وی ضمن تشکر و قدردانی از مردم شریف شهرستان بویژه خانواده‌های معزز شهداء، جانبازان وایثارگران که با اجرای برنامه‌های متنوع از قبیل برپایی ایستگاه‌های صلواتی، راهپیمایی، برپایی جشن و ... حمایت خود را از  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند، بیان داشت: این اقدامات اقشار مردم شریف موجب تقویت اراده در پاسداران شده و آنها را برای خدمت رسانی به مردم و مقابله با استکبار جهانی مصصم‌تر می‌نماید.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب در دوم اردبیهشت ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی (رحمت الله علیه) که بر مصداق آیه ( وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّة) یعنى: در انتظار نمانید تا دشمن به شما حمله کند و آنگاه آماده مقابله شوید، بلکه از پیش باید به حد کافى آمادگى در برابر هجوم هاى احتمالى دشمن داشته باشید, افزود: شعار محوری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آیه شریفه قرآن؛ محَمَّدٌ رَسولُ اللَّهِ ۚ وَالَّذينَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَى الكُفّارِ رُحَماءُ بَينَهُم می باشد که به هیچ عنوان در مقابل دشمنان داخلی و خارجی اهل معامله و مسامحه نبوده و این را در عرصه‌های مختلف از جمله: در مقابله با تجزیه طلبی‌های سال ۶۰، در هشت سال جنگ تحمیلی، در دفاع از حرم و مردم مظلوم فلسطین، یمن، عراق، افغانستان و سوریه و اخیراً در عملیات وعده صادق به اثبات رسانده است.
نهاد مقدس سپاه با رویکرد خدمت‌رسانی به مردم میهن اسلامی نیز با توکل به خداوند متعال و رهبری‌های فرمانده معظم کل قوا به مصداق رُحَماءُ بَينَهُم؛ با ایجاد قرارگاه‌های سازندگی، خدمات متنوع زیرساختی، عمرانی، محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی به کمک مردم شتافته است و در شهرستان فامنین در زمان همه‌گیری ویروس کرونا در کنار مردم بوده در رزمایش‌های کمک‌ مومنانه تعداد ۳۰۰۰۰ بسته‌ی معیشتی، طی دو سال، بدست نیازمندان رسانیده است. در محرومیت زدایی و نهضت خدمت‌رسانی بیش از صد پژوه عمران از جمله: پروژه مجتمع آبرسانی شهر فامنین با حفره چاه و لوله‌گذاری به طول ۴ کیلومتر، واگذاری وام‌های اشتغال‌زایی، کمک به خوشایندسازی فضای آموزشی مدارس و ... در سطح شهرستان اجرا نموده است.

در پایان هادی ربانی ضمن قدردانی از زحمات مجاهدانه فرماندار محترم شهرستان خواستار توجه بیشتر به شهرستان فامنین شد.

انتهای خبر/ح

 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار