آخرین اخبار

31. فروردين 1403 - 20:16   |   کد مطلب: 28157
خطیب نماز جمعه فامنین: عملیات از داخل خاک کشورمان با فرماندهی واحد ولی امر مسلمین جهان بود که هیمنه پوشالی اسرائیل را درهم کوبید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبری تحلیلی«آوای فامنین»حجت الاسلام والمسلمین علی غفاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر فامنین به بیان روایتی از امام رضا (ع) درخصوص سعادت بشر اشاره نمود و گفت: پنج خصوصیتی که موجب به سعادت رسیدن انسان می‌شود، عبارتنداز:
اول، کسی که اصل و نژاد استوار و مورد اعتماد مردم باشد.
دوم، بخشش و بخشندگی در فطرت و ذات او باشد.
سوم، خلق و خوی پسندیده دارا باشد.
چهارم، نجابت و عزت نفس داشته باشد.
پنجم، خصوصیت ترس از خدا داشته باشد.

امام جمعه فامنین با تکیه بر آيات قرآنی می‌فرماید اگر نصرت خدا شامل حال شما شود هیچ کسی نمی‌تواند بر شما غلبه پیدا کند و اگر خدا شما را خار و ذلیل کند کسی نمی‌تواند شما را یاری کند، پس مؤمنان باید فقط به خداوند توکل کنند و در روزهای اخیر نصرت خدا شامل همه نیروهای مسلح کشور که در کنار هم قرار گرفتند، شد علی الخصوص سپاه پاسداران عزیز که این حرکت دشمن شکن را انجام داد را تبریک می‌گویم.

خطیب نماز جمعه فامنین با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هفته پیشرو و تبریک این روز بر سپاهیان اسلام، افزود: چیزی که در مورد وعده صادق لازم است اشاره شود، کشورهای آمریکا، انگلیس، آلمان، قطر و ... با تمام توان و قدرت آمدند در مقابل ایران بایستند و تعداد ۶ ناوچه در خلیج فارس مستقر کردند تا پهبادهای ما را مورد هدف قرار دهند و تلاش آنها در جلوی این پهبادها موفق نبود و هیچ کاری نتوانستند انجام دهند.

امام جمعه فامنین گفت: دشمنان ۶ لایه آتش بار درست کردند تا عملیات وعده صادق به نتیجه نرسد ولی نصرت خدا شامل ما شد چرا که این عملیات بسیار سنگین بوده و دشمنان با تمام قوا آمده بودند تا این عملیات انجام نشود.

وی افزود: سه نکته مهم عملیات وعده صادق که باید به آن توجه کنیم: اول این عملیات از داخل خاک کشورمان بود، دوم این عملیات فرماندهی واحدی داشت که ولی امر مسلمین جهان بود و سوم این عملیات بازدارنده شد.

حجت الاسلام والمسلمین غفاری افزود: دو مشکل بسیار مهمی که در این عملیات وجود داشت و باید آن را حل می‌کردیم: اول بخش پدافندی دشمن که بسیار گسترده بود و ما در این عملیات از موشک‌های پیشرفته خودمان استفاده نکردیم و دومین اینکه طوری عمل می‌کردیم که دنیا ما را محکوم نکند و الحمدالله این اتفاق نیفتاد بلکه دنیا آمریکا و اسرائیل را محکوم کردند.

وی گفت: دو نقطه‌ای که توسط سپاه مقتدر در عملیات وعده صادق مورد هدف بود، محلی بود که از همین نقطه بر علیه ما عملیات انجام داده بودند.

وی افزود: بعد از عملیات وعده صادق ۱۵ کشور تماس گرفته و گفتند ما تلاش می‌کنیم که آتش بس در غزه اتفاق بیفتد و این روزها آمریکا و اسرائیل و حامیان آنها در خشم قرار گرفته‌اند.

امام جمعه فامنین در پایان به سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس در این هفته اشاره کرد و گفت خاص خدا بود که طوفان همه نقشه آنها را بهم ریخته و دنیای غرب از بی خدا بودن رنج می‌برد.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار