آخرین اخبار

29. فروردين 1403 - 12:39   |   کد مطلب: 28155
فرماندار فامنین گفت: اگر شور و نشاط اجتماعی را در سطح جامعه ایجاد کنیم و افزایش دهیم تا انرژی جوانان تخلیه شود، باعث کاهش اعتیاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار سلامت پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» سید روح‌الله حسینی در اولین شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان فامنین در سال‌جاری با تقدیر از فعالیت های سال گذشته شورا افزود: اقدامات در مبارزه با مواد مخدر در چند عرصه باید انجام شود ابتدا اقدامات سلبی، سپس اقدامات ایجابی است.

وی ادامه داد: متولیان آموزش و امور فرهنگی در شهرستان می‌توانند در این امر موثر باشند و بدون برنامه در این مسیر هیچ توفیقی حاصل نمی‌شود.

فرماندار فامنین تصریح کرد: باید هدف‌گذاری و چشم انداز درستی در این زمينه داشته باشیم، در این عرصه از فرهنگ سازی نباید غفلت شود.

حسینی خاطرنشان کرد: افرادی که در این حوزه با آنها مواجه هستیم به سه دسته تقسیم می شوند اول عده ای آسیب زا هستند، دوم عده ای آسیب دیده و عده‌ای نیز مخاطبین اصلی هستند که افراد در معرض آسیب هستند و باید برای این افراد برنامه درست داشته باشیم.

وی تأکید کرد: در این حوزه باید از انجام کار نمایشی و سطحی پرهیز شده و این موضوع به صورت جهادی دنبال شود.
لازم به ذکر است برای نقاط مختلف آلوده در سطح شهرستان برنامه‌های اساسی داشته باشیم و از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار