آخرین اخبار

29. فروردين 1403 - 9:58   |   کد مطلب: 28153
معاون اداره سلامت دامپزشکی استان تاکید کرد:
تامین و تضمین سلامت مواد غذایی مناسب مردم باشد
معاون اداره دامپزشکی استان همدان در بازدید از کشتارگاه دام پگاه سحر شهرستان فامنین گفت: حفظ و صیانت از حقوق شهروندان در تامین فرآورده‌های خام دامی از وظایف دامپزشکی است.

به گزارش خبرنگار سلامت‌ پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین»  بهروز شیرزادی با اعلام این خبر افزود: بهزاد صادقی معاونت سلامت اداره کل دامپزشکی استان همدان، با هيئت اداره نظارت بر بهداشت عمومی استان از کشتارگاه دام پگاه سحر بازدید بعمل آوردند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فامنین بیان داشت: در این بازدید سرزده ضمن بررسی وضعیت بهداشتی کشتارگاه از قسمت‌های مختلف سالن کشتار، شرایط سیستم پیش سرد و تاسیسات بازدید بعمل آمد و مواردی جهت اصلاح و رفع نواقص و بهبود عملکرد این کشتارگاه ارائه گردید.

وی هدف از این بازدید‌ها را ارزیابی وضعیت موجود واحد‌های تحت نظر دامپزشکی و نظارت بر عملکرد آن‌ها عنوان کرد و افزود: نحوه عملکرد مسئول فنی بهداشتی در این واحد از دیگر مواردی بود که در این بازدید بررسی شد.

 

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان همدان با هيئت همراه از دامپزشکی استان از کارگاه قطعه بندی و بسته بندی بازدید بعمل آورد.

در این بازدید، از فرآیند قطعه بندی و بسته بندی بازدید و متصدی واحد نیز توضیحاتی در خصوص ویژگی ها و امتیازات این مجموعه و موانع و مشکلات موجود عنوان کرد.

بهزاد صادقی ضمن ابراز خرسندی از توسعه و ایجاد چنین مراکزی در شهرستان‌ها، بر مواردی همچون ارتقاء سطح کیفی محصولات ارائه شده برای جلب مشتری، ترویج فرهنگ استفاده از محصولات قطعه‌بندی شده در سطح عمومی جامعه و فعالیت این مراکز تحت نظارت بهداشتی مستقیم دامپزشکی و رعایت ضوابط و قوانین مربوطه تأکید نمود.

وی حفظ و صیانت از حقوق شهروندان در خصوص فرآورده های خام دامی را از وظائف مهم دامپزشکی دانست و افزود: در این راستا دامپزشکی تمام تلاش خود را جهت تامین و تضمین سلامت مواد غذایی با منشا دامی و عرضه مناسب آن بدست مردم بکار خواهد گرفت.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار