آخرین اخبار

21. فروردين 1403 - 14:29   |   کد مطلب: 28103
فرماندار فامنین تاکید کرد:
رعایت عفاف و حجاب، جهاد و مجاهدت است
فرماندار فامنین گفت: دشمنان درصدد شکستن حرمت خانواده ها هستند و می‌خواهند کانون خانواده ها را با ترویج بی‌حجابی متلاشی کنند و این حساسیت موضوع را مشخص می کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین»، سید روح‌الله حسینی در اولین کارگروه عفاف و حجاب شهرستان که به منظور بررسی فعالیت‌های انجام شده  در این زمینه در شهرستان برگزار شد، گفت: امروز چادر به سر داشتن و رعایت عفاف و حجاب نوعی جهاد پرفضیلت با دشمنان و مجاهدت است و کسانی نیز که برای حفظ آن و پشتیبانی از آن فعالیت می کنند در این مسیر قدم برداشته است.

فرماندار فامنین افزود: توجه به عفاف و حجاب در دین مبین اسلام و فرهنگ ناب اسلامی یک اصل اجتناب ناپذیر است و صحبت‌های رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران نظام در ۱۵ فروردین ماه که بیان داشتند: مسئله حجاب تبدیل به یک چالش تحمیلی در کشور ما شده است، مبین این مطلب است. 

وی ادامه داد: به موضوع عفاف و حجاب در این ایام با تفاوت‌هایی نگاه می‌شود و نظر قاطع  رهبر معظم انقلاب در این مورد یک موضوع شرعی، قانونی و دارای مسائل جانبی و ملاحظات است. 

فرماندار فامنین خاطرنشان کرد: دشمنان درصدد شکستن حرمت خانواده‌ها هستند و می‌خواهند کانون خانواده‌ها را با ترویج بی‌حجابی متلاشی کنند و این حساسیت موضوع را مشخص می کند واینکه دشمن به دنبال این است، کسی که در جامعه حجاب دارد سرافکنده شود، مسئله عفاف و حجاب باید در جامعه به یک فرهنگ تبدیل شود. 

وی با بیان اینکه در مسئله حجاب و عفاف تبیین و روشنگری یک اصل و رکن است، اظهار داشت: لازم است نقشه دشمن را در بحث عفاف و حجاب برای مردم تبیین  و برنامه محور کار کنیم و سعی کنیم میراث و یادگار فرهنگ و حجاب حفظ شود و ادارات شهرستان باید در حوزه عفاف و حجاب حساس باشند.

حسینی  فامنین بیان داشت: اگر از ابتدا و در سنین پایین شروع به تشریح حجاب و عفاف کنیم، سرمایه‌گذاری در جامعه است و به همین دلیل از عفاف و حجاب نباید غفلت کرد و بهتر است خانواده محور در این زمینه فعالیت شود. موضوع عفاف و حجاب مختص به بانوان نیست و آقایان نیز شامل این موارد هستند و ضرورت دارد همه با دغدغه‌مندی وارد این مسئله مهم شوند.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار