آخرین اخبار

20. فروردين 1403 - 21:13   |   کد مطلب: 28101
فرماندار فامنین گفت: شهرستان در تولید اسباب بازی، میوه خشک، خیاطی، لبنیات و تولید ادوات کشاورزی می‌تواند پایلوت استان باشد.

.
به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» سید روح‌الله حسینی در اولین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان در سال ۱۴۰۳ با بیان اینکه در سال گذشته ۱۰ جلسه اصلی و ۱۳ جلسه فرعی کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در سطح شهرستان برگزار شده است، افزود: ۱۰۶۰ مورد اشتغال در سامانه رصد ثبت شده و در سطح شهرستان ۳۹۴ مجوز مشاغل خانگی ۳۶۳ مجوز مستقل و ۳۱ مورد مجوز پشتیبان صادر شده است.

فرماندار فامنین ادامه داد: تسهیلات اشتغالزایی از منابع گوناگون در سطح شهرستان پرداخت شده و ۶۶۹ طرح از تسهیلات به میزان ۱۰۳ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان بهره‌مند شده‌اند.

سید روح‌الله حسینی اضافه کرد: مشاغل خانگی ۱۳۳ درصد رشد نسبت به اعتبار اختصاص یافته به شهرستان به میزان ۱۳ میلیارد و ۶۱۵ میلیون تومان داشته که توسط دستگاه‌ها پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: رؤسای ادارات شهرستان باید سیاست‌ها و شرح وظایف را در زمینه اشتغال مشخص کنند و از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود شهرستان استفاده شود.

حسینی خاطرنشان کرد: با نامگذاری سال جدید به سال جهش تولید با مشارکت مردم امیدواریم این نامگذاری برای ما چراغ راهی باشد تا در مسیر شعار سال که تنها راه برون رفت از مشکلات است، عبور کنیم.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار