آخرین اخبار

20. فروردين 1403 - 14:27   |   کد مطلب: 28093
پیشکسوت پرسپولیس می گوید: اتحاد، انسجام و یکدلی بازیکنان پرسپولیس در بازی برابر گل گهر نشان داد که این تیم شایستگی قهرمانی در لیگ را دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» به نقل از ایسنا، پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر از سد گل‌گهر گذشت. ضیا عربشاهی، بازیکن پیشین پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد این تیم برابر گل گهر اظهار کرد: بعد از وقفه‌ای که در برگزاری رقابت‌های لیگ برتر ایجاد شد پرسپولیس بازی بسیار خوبی برابر گل گهر به نمایش گذاشت. از همان ابتدای بازی پرسپولیس به دنبال کسب 3 امتیاز و پیروزی برابر گل گهر بود.

وی با بیان این که دیدار پرسپولیس برابر گل گهر یکی از بهترین بازی‌های این تیم بود، گفت: پرسپولیس از همان ابتدا بازی را خوب شروع کرد و یکی از بهترین بازی‌های خود را در لیگ به نمایش گذاشت. هر چند گل گهر نیز تیم از پیش باخته و دست و پا بسته‌ای نبود و برابر پرسپولیس بازی خوبی را ارائه کرد اما پرسپولیس برتر از گل گهر بود و سرحال و باانگیزه بازی کرد.

ببینید:

خلاصه بازی گل‌گهر ۰ - پرسپولیس ۱
این پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: خوشحالم که پرسپولیس با کسب 3 امتیاز این دیدار خود را به صدر جدول نزدیک کرد. قطعا اگر بازیکنان مغرور نشوند و با همدلی و انسجامی که دارند همین روند را در بازی‌های بعد نیز ادامه دهند، این توانایی را دارند که قهرمان لیگ شوند.

عربشاهی در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس نقطه ضعفی هم داشت یا خیر؟ اظهار کرد: پرسپولیس در این دیدار واقعا عالی بود و حتی دفاع وسط‌ها خوب کار کردند و دروازه‌بان جوان این تیم یعنی رفیعی نیز که جایگزین بیرانوند بود، عملکرد موفقی داشت. معتقدم باید ریسک کرد و به جوانان بها داد و آن‌ها را باور کنیم تا به باور ما پاسخ مثبت بدهند. در دیدار گل گهر دروازه‌بان جوانی که جایگزین بیرانوند شده بود نترس و شجاع بود و واقعا خوب کار کرد.

وی گفت: پرسپولیس در این دیدار شایستگی برد داشت و همه بازیکنان یکدل، یک صدا و بدون حاشیه بودند و همین سبب شد تا بهترین بازی خود را برابر گل گهر به نمایش بگذارد.

عربشاهی در پایان تاکید کرد: تیمی که بدون حاشیه و یک دل و یک زبان باشد، چنین تیمی هدفش قهرمانی است. پرسپولیس اکنون چنین شرایطی را دارد و تلاشش رسیدن به صدر جدول و قهرمانی در لیگ است.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار