آخرین اخبار

18. فروردين 1403 - 12:10   |   کد مطلب: 28077
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان اعلام کرد: طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با فعالیت سامانه بارشی، بارش باران، رگبار باران و احتمال پدیده رعدوبرق را در نقاط مختلف استان پیش‌بینی می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» به نقل  ایسنا، روح‌الله زاهدی پیرامون وضعیت جوی هفته جاری در استان همدان اظهار کرد: از امروز تا سه‌شنبه آسمان استان صاف است و در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رشد ابر را پیش‌بینی می‌کنیم.

وی افزود: به نظر می‌رسد طی یکشنبه و یکشنبه شب این رشد ابرها منجر به بارش‌هایی به شکل باران خفیف در برخی از نقاط به ویژه نیمه‌ شمالی و غربی استان شود.

زاهدی بیان کرد: علاوه بر آن دمای صبحگاهی را می‌توانیم بین ۳ تا ۵ درجه سلسیوس پیش‌بینی کنیم و طی ساعاتی از بعدازظهر وزش باد را به شکل معمول انتظار داریم.

وی اعلام کرد: طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به ویژه روز چهارشنبه با فعالیت سامانه بارشی، بارش باران، رگبار باران و احتمال پدیده رعدوبرق را در نقاط مختلف استان پیش‌بینی می‌کنیم.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه کمینه و بیشنه دما در ایستگاه فرودگاه همدان طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ و ۲۱ درجه سلسیوس بوده است، گفت: در این مدت فامنین و بهار با یک درجه سلسیوس خنک‌ترین نقاط استان به ثبت رسیده‌اند و نهاوند با ۲۳ درجه سلسیوس گرم‌ترین ایستگاه استان گزارش شده است.

انتهای خبر/.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار