آخرین اخبار

15. فروردين 1403 - 22:52   |   کد مطلب: 28055
مدیرکل ورزش و جوانان همدان خبر داد؛
برگزاری نمایشگاه بین المللی تجهیزات ورزشی در همدان
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در راستای تحقق شعار سال نمایشگاه بین المللی تجهیزات ورزشی در همدان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» به نقل از خبرگزاری مهر، علی حقیقی گفت: نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب با محتوای تولید و نقش مردم نشان از ضرورت میدان دادن به بخش خصوصی توانمند در توسعه زیرساختهای ورزشی دارد.

وی افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته در راستای تحقق شعار سال، تصمیم بر آن شد تا نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تفریحات ورزشی با حضور تولید کنندگان داخلی در همدان برگزار می‌شود.

علی حقیقی تصریح کرد: مقدمات کار صورت گرفته و رایزنی‌های نیز با مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی همدان داشته ایم و به احتمال زیاد این نمایشگاه شهریورماه امسال در همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: در نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی که با همکاری و حمایت وزارت ورزش و جوانان، اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم ورزشی و انجمن تولید کنندگان لوازم ورزشی کشور برپا خواهد شد؛ علاوه بر شرکت‌های تولیدی داخلی و خارجی؛ فدراسیون‌های ورزشی، هیئت‌های ورزشی و باشگاه‌های ورزشی کشور نیز حضوری فعال خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: توجه ویژه به شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» و معرفی ظرفیت‌های گسترده داخلی در حوزه تجهیزات ورزشی و ایجاد فضای رقابتی و ارتقا کیفی تولیدات و تجهیزات ورزشی، مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی در همدان خواهد بود.

حقیقی خاطر نشان کرد: از حضور صنعتگران و افراد فعال در حوزه تولید و اشتغال همواره در ورزش استان همدان استقبال کرده‌ایم و از سال جدید نیز این موضوع بیش از گذشته برای ما اهمیت دارد و منویات مقام معظم رهبری در تمامی سال‌های گذشته راهگشای مشکلات اقتصادی در کشور علی الخصوص ورزش بوده است.

 

انتهای خبر.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار