آخرین اخبار

15. فروردين 1403 - 22:49   |   کد مطلب: 28054
رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: از نظر تغییرات دمایی روند افزایش دما را طی روزهای آینده در استان خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» به نقل از مهر، محمدحسن باقری شکیب گفت: برای فردا چهارشنبه افزایش ابر و احتمال رگبار خفیف و بارش‌های پراکنده بویژه در مناطق شرقی و جنوبی استان خواهیم داشت.

وی گفت: از روز پنج شنبه تا اواسط هفته آینده آسمان استان مجدداً صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و از دوشنبه هفته آینده سامانه بارشی جدیدی سطح استان را تحت تأثیر قرار داده و از نیمه دوم هفته آینده بارش‌هایی را در استان شاهد خواهیم بود.

باقری شکیب با اشاره به اینکه از نظر تغییرات دمایی روند افزایش دما را طی روزهای آینده در استان خواهیم داشت افزود: روز گذشته بیشینه دما از نهاوند و اسد آباد با ۲۰ درجه و صبح امروز دمای کمینه از بهار با منفی ۲ درجه بوده است و دمای هوای همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۸ و منفی ۱ درجه در نوسان بوده است.

وی افزود: با توجه به آخرین خروجی مدل‌های پیش یابی هوا شناسی طی امروز هم آسمان استان عمدتاً صاف تا قسمتی ابری بوده و در ساعاتی از بعدازظهر وزش ملایم باد را خواهیم داشت.

انتهای خبر/.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار