آخرین اخبار

14. فروردين 1403 - 9:59   |   کد مطلب: 28038
جانشین رئیس پلیس راه استان همدان گفت: ترافیک هم اینک در مسیرهای ارتباطی استان بویژه به سمت تهران نیمه سنگین و پر حجم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین» به نقل از ایرنا، سرهنگ ارسلان سرمدی افزود: با وجود پرحجم بودن ترافیک اما تردد روان را در مسیرها شاهد هستیم.

وی افزود: مسیرهای کرمانشاه و سنندج به سمت سه راهی بهار و بلوار ارتش همچنین بلوار فرودگاه به سمت ابتدای آزاده راه همدان - ساوه ترافیک پرحجم است.

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان پیش بینی کرد: حجم ترافیک تا پایان امروز رفته رفته سنگین تر شود چرا که برخی مسافران شب هنگام را برای رانندگی و بازگشت به شهر محل سکونت انتخاب می کنند.

سرهنگ سرمدی ادامه داد: ۲۴ ساعت گذشته سانحه خاصی در این استان رخ نداده است و همچنان تیم های پلیس برای برقراری امنیت تردد و پیشگیری از سوانح در جاده ها مستقر هستند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان نیز به ایرنا گفت: با وجود قرار داشتن در روز طبیعت، تردد در معابر درون شهری همدان عادی است.

سرهنگ ابراهیم فارسی افزود: وضعیت تردد در مسیرهای منتهی به اماکن تفریحی و توریستی از جمله گنجنامه عادی و همانند روزهای جمعه دیگر ماه های سال است.

وی از رانندگان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای رسیدن به مقصد عجله و شتاب نداشته باشند.

انتهای خبر/.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار