آخرین اخبار

11. فروردين 1403 - 20:37   |   کد مطلب: 28012
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: فن آوری سازمان تبلیغات با تدبیر، فکر و پویا رقم خورده و به بلوغ رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» به نقل از مهر، حجت‌الاسلام مهدی ارتقایی اظهار کرد: فن آوری مردمی سازی سازمان تبلیغات با تدبیر، فکر و پویا رقم خورده است و طرح مردمی و کارآمدی است که رهبر انقلاب اسلامی اخیراً بعد از مهمانی ده کیلومتری به آن اشاره کردند و باعث خوشحالی است که سازمان تبلیغات به چنین بلوغی رسیده است.

وی افزود: تبلیغات اسلامی از اسم، عنوان و چهارچوب خود عبور کرده و در صدد ضرب توان مردم در حاکمیت با ایجاد بستری برای استفاده مردم و به تعبیری مقدمات قیام مردم را در یک سری برنامه‌های مذهبی فراهم می‌کند.

ارتقایی ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی بسیار تعریف و تمجید فرمودند که سازمان تبلیغات به این فن آوری رسیده و یک مدیریت در سایه ایجاد کرده است که خود دستگاه‌ها و حاکمیت ها دیده نمی‌شود ولی بستر را در ذیل این ساختار مردمی سازی دنبال می‌کند.

وی افزود: با رفتن سراغ دستگاه‌های مختلف که وارد عرصه شوند و در کنار مردم نقش ایفا کنند و باعث تسهیلگری خود و تنظیم گری خود را ایفا کنند، از طرف دیگر توان واقعی مردم را می‌آورند و کاری با نمود و ظاهر مردمی انجام می‌دهد این جای تبریک دارد.

وی اضافه کرد: موضوع پر مخاطب و جذاب قرآنی که سال دوم خود را تجربه می‌کند، ظرفیت قرآن و پرداخت هنرمندانه قرآن را به مقوله های دیگر نشان می‌دهد و مخاطب میلیونی گسترده خود که پر بیننده ترین برنامه مذهبی در سیمای ملی شده است و این تأثیر گذاری و رویداد عینی در کف جامعه اعلام برنامه می‌شود.

وی گفت: رسانه کار تبلیغی خود را خوب انجام داده است که بیش از ۱۲۰ هزار نفر در پایتخت و زبان روزه جمع می‌شوند با محوریت نام قرآن و اهل بیت روز میلاد امام حسن مجتبی جمع می‌شوند و حماسه می‌آفرینند.

ارتقایی ادامه داد: این نشان می‌دهد ما در هر مقوله‌ای، کار نرم و کار فرهنگی اگر از اسم و قالب‌های متداول و مرسوم سیستم‌ها و دستگاه‌های اجرایی عبور کنیم و واقعاً زمینه ساز عبور و ظهور مردم فراهم کنیم خداوند به کار برکت و به معنای واقعی کار رنگ و بوی مردمی می‌گیرد.

وی ادامه داد: کار رشد پیدا می‌کند و اثر و جای خود را باز می‌کند این فن آوری به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی باید خوب اخذ و خوب در آن اقدام شود، دستگاه‌ها، مجموعه‌های دیگر، نهادهای دولتی و حلقه‌های میانی و تراز مردمی تمرین کنند.

وی با ادامه داد: با این فن آوری هر معضل و مشکل فرهنگی قابل حل است و با یک برنامه ریزی دقیق، توفیقات بزرگی در برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی کسب کرد.

انتهای خبر/.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار