آخرین اخبار

6. فروردين 1403 - 14:30   |   کد مطلب: 27945
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از گشت مشترک ویژه با حضور دادستان مرکز استان و سایر مدیران با تمرکز بر مراکز گردشگری و تفریحی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» به نقل از صدای همدان درحاشیه این بازرسی، مرضیه یونسی اظهار داشت: در تداوم اجرای دستورات ریاست محترم سازمان تعزیرات حکومتی کشور و با عنایت به طرح ابتکاری تعزیرات حکومتی همدان مبنی بر برگزاری گشت مشترک با حضور مدیران ارشد، روز یکشنبه مورخ ۵/۱/۱۴۰۳ به مدت پنج ساعت و با حضور دادستان مرکز استان و سایر مدیران اجرایی استان از واحدهای صنفی مناطق گردشگری و سیاحتی و تفریحی گنجنامه، عباس آباد و میدان باباطاهر بازرسی میدانی به عمل آمد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: در نتیجه این گشت مشترک تعداد هفت فقره پرونده تخلف تحت عناوین گرانفروشی، عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، عدم درج قیمت، عرضه خارج از شبکه، عدم ارائه فاکتور خرید و عرضه کالای قاچاق تشکیل و برای سه واحد صنفی به دلیل شدت تخلفات از سوی دادستانی اخطار پلمپ صادر گردید.

یونسی خاطرنشان کرد: فعالیت قرارگاه نظارتی تعزیرات حکومتی استان همدان ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفند ماه آغاز و تا تاریخ ۲۱ فروردین با قوت و منطبق بر مطالبه گری و حضور میدانی موثر در بازار ادامه دارد.

وی ضمن قدردانی از واحدهای صنفی و مراکز تولیدی و توزیعی که حقوق مصرف کنندگان را رعایت می کنند اظهار داشت: از آحاد مردم محترم انتظار می رود با حساسیت ویژه ، تخلفات حوزه اصناف و بازار را به دستگاه های متولی گزارش نمایند تا بر مبنای اصل سرعت در رسیدگی های تعزیرات حکومتی در کوتاه ترین زمان ممکن با متخلفین به صورت قاطعانه و بازدارنده برخورد شود.

یونسی گفت : از ابتدای طرح تا کنون با تشکیل ۱۵۷ تیم بازرسی مشترک ، از هزار و ۳۵۴ واحد صنفی بازدید و ۱۹۳ پرونده تخلف تشکیل گردیده است .

انتهای خبر/.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار