آخرین اخبار

3. فروردين 1403 - 16:53   |   کد مطلب: 27926
امام جمعه فامنین گفت: غلبه بر نقاط ضعف در کشور ایران اسلامی را رشد مستمر و رشد پلکانی از لحاظ اقتصادی دانست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«آوای فامنین» حجت الاسلام والمسلمین علی غفاری در خطبه‌های هفته اول سال نو ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام را تبریک گفت و حدیثی در از ایشان روایت کرد: بین حق و باطل چهار انگشت فاصله است و چیزی که می بینیم حق است و چیزی که با دیگران بهتون نقل میکنن اکثر باطل است، با استناد به کتاب بحارالانوار بیان کرد.

امام جمعه فامنین در خطبه‌های نمازجمعه اولین هفته سال ۱۴۰۳ و ماه میهمانی خدا ماه مبارک رمضان ضمن دعوت به تقوا نمازگزاران عزیز گفت: ارتقا اقتصادی در کشور اسلامی را با تکیه بر نیروهای متخصص و جوانان پر تلاش اعلام کرد و نکته مهم را که در چند سال ملاحظه می‌کنیم و رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصد را رونق و جهش اقتصادی در تولید است.

وی افزود: اگر تولید رونق داشته باشد جهش توليد داشته باشیم همه شاخصه‌های اقتصادی کشور جهش پیدا می‌کند، اشتغال پایدار بوجود می‌آید صادرات فعال شده و مسئله کمبود بودجه دولت حل شده و استقلال و خود کفایی در کشور موج می‌زند و اعتماد بنفس ملی بالا رفته و تحریم‌ها اثری در ما ندارد، پس توليد است که کشور را پویا می‌کند.

امام جمعه شهرستان فامنین گفت:جهش توليد و با مشارکت مردم دارای نکات مهمی است، پس نقش مردم و دولت مردان و مجلس توسط رهبر حکیم و فرزانه مورد تاکید است.

وی تصریح کرد: شایعه افکنی و مهمترین از آن انتشار اخبار بدون منبع و قضاوت‌های عجولانه که برخی از مردم هم شتاب‌زده و با تحليل ناقص اظهار نظر می‌کنند و جامعه را چالش و گرفتاری می‌کشند.

حجت الاسلام والمسلمین غفاری با اشاره با هدف اصلی دشمن در جنگ روایات‌ها و جنگ رسانه افزود: ضربه زدن به ارزش‌های انقلاب اسلامی است، مخصوصا شما عزیزان دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب و ... دقت داشته باشید و هواسمان جمع باشد.

وی بیان داشت: در حال حاضر نوع جنگ متفاوت است، یعنی ما در جنگ هستیم نوع جنگ از نوع اراده قوی است که برای حفظ انقلاب اسلامی بوده، چرا که خروجی این جنگ‌ها ناامید کردن مردم و ملت جامعه اسلامی است. پس با هوشمندی و هنرمندی واکنش همراه با بصیرت و عقل داشته باشیم و نیاز ضروری این روزهای جامعه ما موضوع جهاد تبیین برای گفتن حقایق است،
افرادی هستند که با هدف جهاد تبیین وارد می‌شوند ولی هوشمندانه و هنرمندانه نیست، پس با اراده قوی توجه داشته باشیم افرادی که درگیر شدن و در مقابل جبهه انقلاب قرار گرفتن را یاری کنیم.

امام جمعه فامنین با تاکید بر جهاد تبیین که نیاز ضروری در جامعه اسلامی است بیان داشت: در کنار جهاد تبیین فرهنگ تبیین پذیری در بین مردم و جوامع انسانی است.

علی غفاری اشاره داشت: پس انتشار اخبار بدون منبع غربی و شتابزدگی در داوری و ناآگاهی در مورد مسائل آن، آتش بیار مرکه نباشیم و توجه داشته باشیم به هنگام و امها کننده باشد، پس در مورد جهاد تبیین جبهه انقلابی کم توجهی نکند تا دشمن به اهداف خود نرسد.

امام جمعه فامنین تاکید کرد بدون توجه به خبر که صحیح هست یا نه نیست، باز ارسال کردند آن اخبار غیر منطقی بوده، پس ای کسانی به پیامبر و معاد ایمان دارید در مورد اخبار دقت کنید و توجه داشته باشید که صحت دارد یا نه، پس هر خبر و حرفی را باور نکنید و به بلوغ فکری و ذهنی برسیم که هر خبر را باور نکنیم.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار